Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp! Har funnet hjemløs kattunge :O


Wheaten terrier

Recommended Posts

Hva gjør jeg egentlig? Noen hus bortenfor oss er det et ganske forlatt hus, hvor jeg har sett en liten kattunge noen ganger, for litt siden fikk jeg til å løfte den opp, og den var veldig mager, og har spist all maten jeg har lagt ut til den, men spørsmålet er; hva gjør jeg?

Kan jo ikke la den sulte heller, uansett om noen eier den.... Dessuten får jeg ikke lokket den fram så lett #-o

Jeg trenger hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ikke har lyst på katt, få tak i den og ta den med deg til nærmeste Dyrebeskyttelsen eller FOD (Foreningen for omplassering av dyr).

Blir for stygt at du tar den med til dyrlegen for å avlive den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg stolt nå :)

Fikk tak i katten i går, og ringte dyrebeskyttelsen, men tenkte at før jeg gjør noe bør jeg gå rundt i nabolaget og spørre om noen eier den.

Det gjorde ingen, men en dame som hadde tre katter falt helt for den, og siden ingen hadde sagt at de eide katten, fikk hun den, og jeg tror den får det godt der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg stolt nå :D  

Fikk tak i katten i går, og ringte dyrebeskyttelsen, men tenkte at før jeg gjør noe bør jeg gå rundt i nabolaget og spørre om noen eier den.

Det gjorde ingen, men en dame som hadde tre katter falt helt for den, og siden ingen hadde sagt at de eide katten, fikk hun den, og jeg tror den får det godt der :)

les her, så ser du hvordan det gikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...