Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Stavanger 9. og 10. september

C.J

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal stille for første gang i juniorklassen! Blir spennende! Deltar på lørdagen med flat, alltså i gr. 8.

Andre som skal?

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg har "Hundesport" foran meg; er det fransk bulldog du skal stille i så fall?

Der er dommeren Jaques Medard-Ringuet, Frankrike.

Det skal stå på NKK sine sider, hvis du går på terminliste utstilling, og finner utstillingen, og trykker på dommere. Men hos meg kommer det sjelden opp noe vindu.. Pleide å gjøre det før.. :unsure:

Hvis du vil vite hvilke andre dommere som dømmer, bare oppgi rase så finner jeg det i bladet! ;)

Skrevet

Jeg har "Hundesport" foran meg; er det fransk bulldog du skal stille i så fall?

Der er dommeren Jaques Medard-Ringuet, Frankrike.

Det skal stå på NKK sine sider, hvis du går på terminliste utstilling, og finner utstillingen, og trykker på dommere. Men hos meg kommer det sjelden opp noe vindu.. Pleide å gjøre det før.. :unsure:

Hvis du vil vite hvilke andre dommere som dømmer, bare oppgi rase så finner jeg det i bladet! ;)

Tusen takk:) Fant det nå! Spørs om det ikke blir en tur til Stavanger ja:)

Skrevet

Jeg stiller nok Enya selv om hun er ute av pels... mangler bare stor cert, så siden det er rett i nærheten her, så må jeg jo bare prøve :lol:

Skrevet

Jeg vurderer å ta meg en tur, ja.. :lol: Skal i så fall sove hos oppdretteren til Chessea, og stille Chessea i gruppe 8.. :P Prøver å få med meg Silje_M_H, så ser vi om det blir noe av.

Skrevet

Jeg kommer :P Skal stille tervuren og malle. Tar kanskje med meg ett av mine små troll også, det får jeg se på :lol: Håper på å få treffe mange fra hundesonen der :P

Skrevet

Line skriver:

Jeg skal kanskje sitte på med Ida, og stille NKK den ene dagen og puddelklubben den andre, og gå junior handling den dagen jeg skal på NKK også da :lol: Det blir i såfall andre gang i AUK :P

Skrevet

Vurderer å melde på, men må nesten se hvordan minstemann oppfører seg i ringen i Moss. Gidder ikke dra til Stavanger med en tullehund :lol:

Skrevet

Når går påmeldingsfristen ut?

Påmeldings- og betalingsfrist: 7. august 2006.

Frist for elektronisk påmelding: 14. august 2006

Skrevet

Vi skal men vet ikke hvem jeg stiller bortsett fra Småen da. vi får se, kanskje vi prøver med Aiwa men er ikke sikker

Skrevet

Nkk stavanger dette? Noen som har lyst på besøk? :P

Selvsagt! :icon_redface: -Men det vet du jo..

• 2 weeks later...
Skrevet

Kjøre bil fra Porsgrunn og til Stavanger er dyyrt! :)

Vi kjørte vel i 5 bommer på veien eller noe!!

Også kjørte vi byfjord tunnelen 5 ganger! (5x90kr!)

Men den er jo borte nå da :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...