Gå til innhold
Hundesonen.no

Nidar Fabrikkutsalg

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

I dag var jeg på Nidar fabrikk utsalg, og kjøpte litt godteri.

De har godteri som holder på å gå ut på dato, og med pakkefeil. Råbillig på enkelte varer altså :P

Kjøpte jo en del da, mama kjøpte mest sånn: "Gammel-dame" sjokolade da...

Finnes Nidar Fabrikkutsalg der hvor du bor, eller finnes det bare i Trondheim?

Og en ting til, ikke kjøp Laban Seigdamer på Snowboard- De settes bare fast i halsen <_< ;)

Jeg er ikke overtrøtt, det er bare sånn jeg er :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på Nidar fabrikk utsalg, og kjøpte litt godteri.

De har godteri som holder på å gå ut på dato, og med pakkefeil. Råbillig på enkelte varer altså :P

Kjøpte jo en del da, mama kjøpte mest sånn: "Gammel-dame" sjokolade da...

Finnes Nidar Fabrikkutsalg der hvor du bor, eller finnes det bare i Trondheim?

Og en ting til, ikke kjøp Laban Seigdamer på Snowboard- De settes bare fast i halsen <_< ;)

Jeg er ikke overtrøtt, det er bare sånn jeg er :rolleyes:

Neiii! Det har jeg aldri hørt om. Jeg vil også ha gammel dame sjokolade, eller hva som helst (bare ikke crispo <_< )! Liker ikke de seigdamene så godt, heller. Mennene er mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HiHi... 1.5 kg Stratos til 100 kr, seigmenn og damer til 15-20 kr, Nemo godteri til 1 kr. Er jeg ikke heldig som bor i Trondheim ??;)

Jooo, men vi har sommer hele sommern, så det så! (Selvom det er mye klegg og mygg i skogen!)Hvordan går det, forresten? Nei, feil tråd. Unnskyld.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jooo, men vi har sommer hele sommern, så det så! (Selvom det er mye klegg og mygg i skogen!)Hvordan går det, forresten? Nei, feil tråd. Unnskyld.)

Bytte masse Stratos mot litt sol?

Om du mener myggstikka på Milo, så har jeg oppdatrt tråden vår...(Oppspist av dyr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte masse Stratos mot litt sol?

Om du mener myggstikka på Milo, så har jeg oppdatrt tråden vår...(Oppspist av dyr)

Pent vær i Trøndelag i morgen ettermiddag sa mannen på TVn nå! Hit med sjokoladen! ;) Masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Pent vær i Trøndelag i morgen ettermiddag sa mannen på TVn nå! Hit med sjokoladen! :P Masse!

Ehm..Ja....*Ro seg vekk :rolleyes: *

Kjøpte ikke så mye sjokkis skjønner du, også kom julenissen og stjal den lille nidar favoritter posen vi kjøpte så.... ;)

Tar du sjekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm..Ja....*Ro seg vekk :rolleyes: *

Kjøpte ikke så mye sjokkis skjønner du, også kom julenissen og stjal den lille nidar favoritter posen vi kjøpte så.... ;)

Tar du sjekk?

Sjekk?? Hva er det? Du kan bare gi meg kortnummeret ditt også trekker vi deg automatisk for et passende beløp! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke sjokoladen er generelt dyr, så en stor crispo om dagen har jeg råd til. Trenger ikke gå på "salg" forde ;)

Om jeg vil ha noe heller gratis kan jeg gjemme unna sjokolader på kiwi til de går ut, så får man de GRATIS. Men da synker man vel lavt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på fabrikkutsalg på Hval sjokoladefabrikk i Sandefjord når jeg var der! KJøpte masse godis! Som ble spist opp nesten samme dag :lol: Jeg er glad det ikke er sånn fabrikk i nærheten her, ellers hadde jeg vært feit! :P

Blæææ! De Hval sjokolade-folka er teite! :P Fikk et prosjekt på ungdomsskolen om sjokolade, og vi hadde DEN planen vett, der vi skulle intervjue de folka der og sånt, men vi fikk IKKE lov til å komme på besøk og vi kunne ihvertfall bare glemme å stille spørsmål! <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...