Gå til innhold
Hundesonen.no

forvert søkes / søker hund


LHS

Recommended Posts

Ny møteplass for oppdrettere / forverter.

Her kan dere legge inn gratis annonse om dere søker forvert / hund.

Hei. Jeg vet ikke helt hvad du mener med ditt innlegg, om man kan gå på din side og annoncere eller om det skal være her på siden??

Jeg har selv tenkt og lage et eget emne hvor man kan annoncere, men ville vente til forumet havde flere medlemmer og til at det var blevet mere kjent ute på nettet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg vet ikke helt hvad du mener med ditt innlegg, om man kan gå på din side og annoncere eller om det skal være her på siden??

Jeg har selv tenkt og lage et eget emne hvor man kan annoncere, men ville vente til forumet havde flere medlemmer og til at det var blevet mere kjent ute på nettet :D

Heidi hvis du sjekker på andre hundeforum så har h*n også lagt inn akkurat de samme "reklamene der" både på Canis og Dyrenett har jeg sett akkurat det samme. ikke for åvære stygg altså men reklame er reklame. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om reklame er det generelt andre forum vi mener.. Jeg vil ikke synes at dette er en raklame for hun reklamere ikke med noe, kun at her kan man lægge annoncer. Eller er det meg som er helt feil??

Ja på dyrenett kan man reklamere med forums. Men helt seriøst hvor mye seriøst er dyrenetts forum? Vil mere kalde det er krigssti :wink:

Men på Canis kan man ikke reklamere med forums. Det har jeg nemlig prøvd i starten da jeg fik denne side :wink: Der kommer folk og sletter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...