Gå til innhold
Hundesonen.no

ser dere på LOST


dorab01

Recommended Posts

Husker ikke hvordan det slutta, jeg... <_< Gammel dame, dårlig hukommelse :) . Syns det er blitt så rart etter at de kom nedi den hula med den datan og det... Å ja, det var noe med det på slutten, ikke sant?Håper han unge som datt ned da de fant det flyet, står opp fra de døde og blir med igjen, jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesongen sluttet med at "the others" tok med seg Sawyer, Kate og Jack (husker ikke om det var fler). Mens Hurley fikk beskjed om å gå tilbake til resten av de andre og fortelle dem at de ikke skulle lete etter dem.

Charlie og mister Eko ble sprengt neddi hula, og de avmagnetiserte øya i samme slengen, noe som medførte at eksen til han som Jack møtte, forskerene hennes fikk inn et radiosignal fra øya.

Michael og ungen hans kjørte av gårde i en båt, alene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvordan det slutta, jeg... <_< Gammel dame, dårlig hukommelse :) . Syns det er blitt så rart etter at de kom nedi den hula med den datan og det... Å ja, det var noe med det på slutten, ikke sant?Håper han unge som datt ned da de fant det flyet, står opp fra de døde og blir med igjen, jeg da...

He he he det kommer han nok ikke til å gjøre :) Men jeg skjønte ikke helt slutten exploderte den hula? Og kommer de seg unna han med sønnen som satte seg i en båt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesongen sluttet med at "the others" tok med seg Sawyer, Kate og Jack (husker ikke om det var fler). Mens Hurley fikk beskjed om å gå tilbake til resten av de andre og fortelle dem at de ikke skulle lete etter dem.

Charlie og mister Eko ble sprengt neddi hula, og de avmagnetiserte øya i samme slengen, noe som medførte at eksen til han som Jack møtte, forskerene hennes fikk inn et radiosignal fra øya.

Michael og ungen hans kjørte av gårde i en båt, alene..

Tusen takk for oppfriskningen! Husker det hvite atomlyset og en slåsskamp mellom Sawyer :) (sååå kjekk) og en av the others (var det ikke det, da), men resten husker jeg ikke. Ja, ja, det kommer vel ørten repriser :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hula (bunkeren) eksploderte fordi de ikke fikk trykket på knappen. Var ikke han Desmond og Locke inni der a?

Hva skjer med den svarte skyen som kom til mister Eko?

Isbjørnene? Hvorfor er plutselig jungelen trygg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hula (bunkeren) eksploderte fordi de ikke fikk trykket på knappen. Var ikke han Desmond og Locke inni der a?

Hva skjer med den svarte skyen som kom til mister Eko?

Isbjørnene? Hvorfor er plutselig jungelen trygg??

Ja det var det, ja. Men Locke kan jo ikke dø. Han hører jo til, på en måte. Mister Eko har jo stirret sånne svarte skyer bort før, han. Han er jo egentlig ganske skummel. Det er Locke og.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hula (bunkeren) eksploderte fordi de ikke fikk trykket på knappen. Var ikke han Desmond og Locke inni der a?

Hva skjer med den svarte skyen som kom til mister Eko?

Isbjørnene? Hvorfor er plutselig jungelen trygg??

¨

var det ikkedesmond som sprengte den, fordi locke nektet de å trykke på knappen da? Charlie kom seg ut hvertfall..

er litt spent på sesong 3 ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sesong 1 løp det jo sånne giga isbjørner rundt der og knakk ned trær og stod i. Hvor ble de av? :)

Jeg tror at det er ulike forfattere som skriver episodene. Derfor blir det plutselig andre ting som blir viktig og slikt! Du skal se de skumle isbjørnene kommer tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns sesong 2 sugde skikkelig i forhold til sesong 1.. Det var spennende i sesong 1, i sesong 2 har det jo bare vært teit <_<

JA! Jeg sutrer! ;) Det begynte så bra, nå er det bare "the others" som er skumle nå, ikke isbjørner og svarte skyer (den lille "gjesteopptrednen" gjelds ikke, det var ikke skummelt). Hvorfor er det ingen andre enn Michael som prøver å komme seg av øya? Hvorfor kan ikke Sawyer gå med mindre klær? Hvorfor kan ikke han kineseren lære seg engelsk? Hvorfor er det ikke mer med hun snåle franske dama? Why??

Jeg håper virkelig at sesong 3 er bedre, hvis ikke gidder jeg ikke å se sesong 4 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes første halvdel av sesong 2 var utrolig skuffende - nesten hver episode slutta med en eller annen form for kos på stranda i stedet for reale cliffhangere.

Ble litt sus over det hele mot slutten synes jeg, med den creepy fangen Henry og Michael tilbake med skumle hensikter...

Men, jeg har vel innfunnet meg med at Lost kommer til å bli som Twin Peaks (noen andre gamlinger husker det sikkert) - uutholdelig spennende i starten, så ble det bare mer og mer innfløkt og uforståelig, med så mange løse tråder at det var helt absurd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...