Gå til innhold
Hundesonen.no

Halvstrup


Recommended Posts

Så kanskje litt tynt ut ja, men har funnet dette. Problemet er bare at det kan regne litt her i Bergen og kan ikke lær bli ganske stygt? Hvis det får mye vann på seg?

Kan det regne i Bergen? Det var fullstendig nytt for meg.. :) Hihi..

Men kan du ikke bare impregnere det sånn som man ville gjort med skinnsko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;)

Jo kan jo prøve det, og i tilleg kjøpe 2stk, slik at ett kan brukes i regnværet :)

Kan det regne i Bergen? Det var fullstendig nytt for meg.. ;) Hihi..

Men kan du ikke bare impregnere det sånn som man ville gjort med skinnsko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Mine lærbånd er også skikkelig stygge når det regner her i Trondheim :)

Du har jo ridd, så du har sikkert, eller bare løp og kjøp salsåpe.

Så pusser du over båndet 1 gang i månden. Effektivt og så godt som nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig skinn tåler godt litt regnvær. (Heter det LITT regnvær i Bergen? :) ) Jeg kjøpte et lærbånd til min hund når han var 6 mnd, som han bruker ennå, 1,5 år etter. Det er ALLTID på, enten det regner eller han bader, og det er like fint. Jeg har aldri behandlet det med noe, og det er mykt og fint. (kalveskinn tror jeg, som er veldig mykt i utgangspunktet) Var dyrt, men det spiller jo ikke så stor rolle når det varer så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt en melding til de nå, håper bare at de ser den.

Men jeg tenkte på å heller kjøpe nomehalsbånd (samme om det er refleks på eller ikke), hvor kan jeg finne grønne, røde og kanskje svarte nomehalsbånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. morro...

Nei, det var ikke gøy :) Og så var jeg så treig at det ble aldri noen tur tilbake for å få nytt eller pengene tilbake, hehe..

MEN halvstrup er veldig fine og praktiske bånd. Bare pass på at kjettingen er ordentlig sveiset, så ikke den ryker når hunden plutselig hopper avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...