Montheo Skrevet 9. Juli 2006 Rapporter Skrevet 9. Juli 2006 ikke store greiene, men jeg får ivertfall noe å gjør på. Å dette ble det beste foreløpig til jeg har lært meir. Har dere forslag til endringer å ting jeg kan sitte inn, så gi beskjed. Jeg er ikke helt fornøyd enda Min hjemmeside
Blackburn Skrevet 9. Juli 2006 Rapporter Skrevet 9. Juli 2006 En kjapp ting- på menyen står det om oss og gjestebok. Med liten bokstav, bare irriterte meg litt over det Ellers var den fin- vet ikke så mye hva du kan/kan ikke endre på, på freewebs da...
Basse Skrevet 2. August 2006 Rapporter Skrevet 2. August 2006 Stilig design, noe spesielt også! På førstesiden kunne kanskje den "en gang Grand Danois..." vært på midten? OT: av en eller annen grunn så jeg for meg du var eldre
Montheo Skrevet 2. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2006 mja, jeg blir jo 20 da hehe! Men jeg er vel voksen nå!? Kunne godt tenkt meg å blitt liten igjen! Alt var så mye enklere da Får ikke lagt ut noe nytt, før jeg kjøper ny plass...
Basse Skrevet 2. August 2006 Rapporter Skrevet 2. August 2006 mja, jeg blir jo 20 da hehe! Men jeg er vel voksen nå!? Kunne godt tenkt meg å blitt liten igjen! Alt var så mye enklere da Får ikke lagt ut noe nytt, før jeg kjøper ny plass... Hihi, du er vel voksen nå ja, og du er ikke alene om å ville bli liten igjen Alt var som du sa, mye enklere da!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar