Ricco Skrevet 13. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2005 Om alt går bra, og tispen er drektig så skal vi ha ny valp i september! Og da tenkte jeg at kanskje dere har noen gode forslag på navn... Navnet skal begynne på bokstaven F. Kan jo nevne at det er schäfervalp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
athene Skrevet 13. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2005 jente gutt frida frodo (hvis du liker ringes herre ) freia fang fluffy fabio fancy fant fia fox var innom canis. mange rar navn på f der da men disse synes jeg var litt fine og normale da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 13. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2005 ja dei er fine og normale, men eg vil ikkje ha "normale" navn.... Bare se hva tispen min heter så forstår du.... :oops: Eg vil ha et navn med litt "futt" i, og et som er litt sprøtt... ps: det er tispevalp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2005 Femi Femme Fatale Lykke til, dette er vanskelig! :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 13. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2005 hmm. Fuji- den gamle gudinnen i Japan,den som var allerførstliksom.. Phi-(uttales fi. mitt yndlingsjentenavn) Feronia- ulvemor (romersk gudinne) Flora- romersk vårgudinne Fatima- arabisk månegudinne Finola- irsk, betry hvite skuldre (passer kanskje ikke helt på en schäfer da) Fandel- kinesisk Farrah-kinesisk,kjente en gang en schäfer som het det Fai- kinesisk, betyr brilliant light Feng-po-po - hehe, gudinne av vinden (kinesisk) Fujita- japansk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 13. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2005 i og med at det er en tysk rase su skal ha ville jeg valgt noe som er tysk. Skal vi se... Tysk-Norsk Flora-flora Farin-Strøsukker Fauna-Fauna Feme-Selvbestaltet - Ville uttalt det Femi Filou-Luring - Uttales Filu Finnie-Finne Firnis-Fernis Ja, det var noen.. personlig likte jeg best "Feme" og "Filou"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 13. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2005 i og med at det er en tysk rase su skal ha ville jeg valgt noe som er tysk. Skal vi se... Tysk-Norsk Flora-flora Farin-Strøsukker Fauna-Fauna Feme-Selvbestaltet - Ville uttalt det Femi Filou-Luring - Uttales Filu Finnie-Finne Firnis-Fernis Ja, det var noen.. personlig likte jeg best "Feme" og "Filou"... Likte også Filou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 13. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2005 Om alt går bra, og tispen er drektig så skal vi ha ny valp i september! Og da tenkte jeg at kanskje dere har noen gode forslag på navn... Navnet skal begynne på bokstaven F. Kan jo nevne at det er schäfervalp. Om alt går bra er våres valper leveringsklare da 8) noen space navn på F: Fairness - Fajana - Fantasie - Felixita - Flippsie - Floria(det heter hoppen til en venninde av meg) - Florissa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 13. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2005 * Fanny - Den selvstendige * Fay - Alv * Florence - Blomstrende * Filadelfia - Egentligt en by i Lydia, men syns det høres ut som en kake. * Fortuna - Romersk skjebnegudinne * Føniks - Hellig fugl i gresk mytologi * Felicia - Lykkelig * Franciska - Den frie Jaja, iallefall noen navn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 13. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2005 Ja her er det litt å velge i! Det blir ikkje lett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 13. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2005 Syns du burde kalt henne Filedelfia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 13. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2005 Feng-po-po er jo oplagt det beste navnet Gosh Amei og Feng-po-po? hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 13. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2005 Fiolia Fixfix Fochs Fuchs Finni Fique (Fik) Fichiso Fantana Fantasia :roll: Finito (ferdig på spansk(italiensk?) Ficho Filinta Flaj Awej (Fly away) Flyif lint (Fly i Flint) Fik Entrè (Fikentre) Form L1 (Formel 1) Flammy Fitscha Det var jo noen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 13. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2005 Fy flate gosh amei og fy flate eller fytti rakker'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 13. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2005 fytti rakker'n Tenkte på det jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 13. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2005 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 14. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2005 Feng-po-po er jo oplagt det beste navnet Gosh Amei og Feng-po-po? hahaha jeg kan ikke kalle en schäfer Feng - po - po!!! Da er det bedre med fytti rakker`n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 14. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2005 Hahaha, joda, men det var jo ikke heelt seriøst heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 14. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2005 joda! Fare no`du sa? Fennikel finte ball. Bare tulle navn,kjempe morsomt å skrive mye tull =D> joda... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 17. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2005 Nå har tispen vi skulle ha valp i fra vært og tatt ultra, og hun er tom!!!! Så da blir det ikke noen valp der i fra for oss... Men.... vi har et annet vennepar som også driver med oppdrett, og de har en drektig tispe så vi får nok ny valp likevel! Hun har og vært på ultra og fått bekreftet at det i værtfall er 5 valper. Så da har jeg en annen bokstav å bruke for å finne navn... Det er bokstaven C, og det er en tispe. Så da kan dere bare komme med gode forslag til meg! Har allerede tenk på et, Chanel, men ingenting er bestemt enda. Kan gjærne være "litt sprø" navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 17. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2005 Gratulere med ny valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 17. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2005 Chewy Cimon Cleo http://www.mammanett.no/design.php?side=navn/jente_c http://research.yale.edu/cgi-bin/swahili/m...owse/s/F/a0.htm--- afrikanske navn/ord, men kanskje du finner ett du liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 17. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2005 Synd den første tispa var tom da... Men grsttis med ny valp da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 17. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2005 Tusen takk... men de er jo ikke fødd enda... får valpen i begynnelsen av oktober... har funnet et navn til, Carisma...da blir kallenavnet Carry... men ingenting er bestemt enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 17. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2005 Carisma var pent, vet jo at det iker er riktig ennå da, men må jo gratulere vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar