Gå til innhold
Hundesonen.no

Kobbel/Bånd til hundene


Recommended Posts

ikke akkurat en nettbutikk da men... jeg Har kjøpt flere ganger band på Coop OBS jeg.. hehe de er skikkelig gode og lange og slike man kan regulere lengden på. Og ikke minst rimlige i forhold mange andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du finner en nettbutikk med gresshoppa bånd er i hvertfall de veldig gode!

http://www.paratuspet.no (Gresshoppa butikk)

*iler tilbake for å titte mer*

redigert igjen: Det er vist ingen nettbutikk... uannsett så har jeg en mengde med Gresshoppa utstyr og er kjempefornøyd med alt jeg har :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.netcat.no

-25kroner for lærkobbel, om ikke det er billig, vet ikke jeg.

Der var det mye stilig :angry: Noen som vet om det er noe min. beløp man må bestille for? Og hva koster frakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag selv! Pappa har sveiset bånd til Pito og det er det beste båndet jeg har hatt! Har holdt i over ett år nå uten noen tegn på å være slitt.

Stakk innom sånn jernvare handel og bestemte meg for tykkelse og lengde, kjøpte kroker til å ha på enden og så fikk jeg pappa til å sveise. genialt :)

Hvitt (som jeg har) blir ganske grått etterhvert med det er bare å pælme båndet i vaskemaskinen så er det hvitt igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag selv! Pappa har sveiset bånd til Pito og det er det beste båndet jeg har hatt! Har holdt i over ett år nå uten noen tegn på å være slitt.

Stakk innom sånn jernvare handel og bestemte meg for tykkelse og lengde, kjøpte kroker til å ha på enden og så fikk jeg pappa til å sveise. genialt :)

Hvitt (som jeg har) blir ganske grått etterhvert med det er bare å pælme båndet i vaskemaskinen så er det hvitt igjen :D

Kan du ta noen bilder av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange kobbel typer på http://www.hundeutstyr.no . Jeg bruker det som heter "bredt kraftig kobbel" og har hatt det i 2 år uten at det ser slitt ut. Det er av samme type som brukes som leietau til hest (bare litt annerledes lås).

Det har jeg hatt til eldstemann i 3-4 år og det har holdt seg like fint i alle årene. Ikke er det veldig dyrt heller. Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ta noen bilder av det?

jepp no problem. skal jeg legge dem inn her eller sende dem på PM ?

EDIT: legger dem inn her jeg:

Det er veldig skittent og grått da for det er det man kan kalle velbrukt, og så har jeg ikke giddet å vaske det på en stund *rødme* Dette båndet er over ett år gammelt, og jeg hr brukt det hver bidige dag...så som du ser så holder det seg godt :)

DSCN9589.jpg

DSCN9588.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...