WheatenMali Skrevet 15. August 2006 Rapporter Share Skrevet 15. August 2006 Julie: Helt greit for meg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceblue Skrevet 15. August 2006 Rapporter Share Skrevet 15. August 2006 Noen av dere som har katalog for lørdag, som kan sjekke et navn på en boxer for meg? Marikarlos ett eller annet.... tror det er Fight it Out men jeg vil gjerne vite det sikkert. Kjempefint hvis noen gidder å hjelpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 15. August 2006 Rapporter Share Skrevet 15. August 2006 har katalogen her: Nuch Korad Marikarlos Fight it out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 15. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2006 Julie: Greit for meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 15. August 2006 Rapporter Share Skrevet 15. August 2006 Takker folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceblue Skrevet 16. August 2006 Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 har katalogen her: Nuch Korad Marikarlos Fight it out Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 16. August 2006 Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 Kan jo slenge meg på jeg også, Greit for meg også Julie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 16. August 2006 Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 Kan jo slenge meg på jeg også, Greit for meg også Julie Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Sånn da var jeg endelig på nett igjenn! Dro til Finnøy dagen etter at vi kom hjem fra Drammen. Caroline gjorde en kjempebra jobb i ringen på lørdagen, TUSEN TAKK SKAL DU HA Shaylee fikk blå pga størrelsen. Dette er søsteren og Shaylee så man ser hun er liten. Men hun gikk bra og det er jeg glad for! Og dagen etter på spesialen gikk hun kjempebra, og stod på bordet som om hun ikke hadde gjort annet En fantastisk helg! Hadde mange poster å lese gjennom så jeg vil husker ikke hvem som fikk hva, men GRATTIS til alle sammen Bjerkebilder Norfolk/Norwich spesial bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Gratulerer til alle som er fornøyde! Jeg tok nesten ingen bilder, bare noen av Benedicte og Prince i ringen pluss noen ganske få av Fenris (og jeg som hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle ha gjeterhund - Fenris, Bajnok, Loke og Blaze har fått meg til å tenke på det enda en gang). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Hvordan gikk det med Loke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Hvordan gikk det med Loke? Om jeg husker helt rett her så ble det bare 1.AK Men med bra kritikk Han hadde ikke akkurat så mye pels for dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 18. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Om jeg husker helt rett her så ble det bare 1.AK Men med bra kritikk Han hadde ikke akkurat så mye pels for dagen.... Ja, så han var nedrøyte Men Det gikk jo ganske greit da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Tjah... Bilder av en nybakt Norgesmester i lydighet i alle fall Gratulerer til alle-sammen som fortjener det Nydelig golden, også golden da Jeg skal _så_ ha golden en dag! Ble helt dårlig jeg nå Kjempefine bilder Yngvil! Må bare få gratulere CH Edglonian The Real McCoy med BIR, BIG og BIS idag! Gratulerer så mye til oppdretter Debbie Pearsson, England og medeiere Finn Helge Olsen og Johnny Andersson En stor dag for sheltien, dette er første gang i historien. BIS veteran ble også en sheltie, Ch Edglonian Dirty Harry at Fernslope. Gratulerer så mye igjen wow så morro Edit: kjempeflotte bilder folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar