Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke, NV-06


Line_

Recommended Posts

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Flotte bilder Julie!

Ikke tilfeldigvis noen som har et bilde fra Juniorhandlinga der jeg er med? (Som jeg ikke sitter å later som flaten er en golden ;) )

Resultatene denne helga snakker jeg ikke om, for dommern likte svære flatter, en av BTK tispene var jo større en Aris jo (greit han er unghund altså, men allikevel)

Men gratulasjoner igjen til alle andre som gjorde det bra :)

Hihi, må bare unnskylde at jeg omtrent ikke gjenkjente noen av de jeg møtte på statoil på morran (og det var da noen kjente der) men jeg var veldig trøtt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm ja.. resultater.. Gikk bajs ;)

fransk bulldogen Dipsy (verdens kuleste btw) fikk ble 2 bct med ck, men uplassert i btk. Oppdretter gruppen fik hp og fin kritikk, kom til semifinalen i storeringen, men ikke plassert.

Saluki: Aris (bror til Kira) var dødsredd dommeren og fikk kib ;) broren hans fikk hp i junior klasse og ck i vk, men tok ikke certet som vi regnet med :) Ble heller ikke plassert i bhk. Kira var litt redd dommeren (han hadde en skummel hatt), men gikk bra når han tok av seg hatten. Hun ble 3 juniortispe med hp ikke ck i vk, bajs! Ronya ble 2bct med ck men ikke plassert btk. Rett og slett en drittdag, lenge siden det har gått så dårlig!

Gratulerer til alle fornøyde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å ta bilder dersom dere vil, og fint om dere skriver hvem som har tatt de :)

Kathrine: Jeg tror jeg har noen fler bilder av deg, kan fikse dem og sende dem til deg!

Hadde vært kjempeflott ;)

*Endret av mod. Flash - rettet opp sitering*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til alle som har gjort det bra på Bjerke :)

Jeg trakk Miko 10 minutter før han skulle inn i ringen på lørdag.

Det skulle egenltig komme en dame å gå med Miko, men hun rakk desverre ikke å komme, hun er veldig flink å jeg ville prøve å la henne gå.

Men alt ble et stress, å så skulle noen andre prøve å gå med Miko, de tok han ut bak teltene for å øve, å da kom det plutselig en løs amstaff mot Miko.

Den skulle til å glefse tak i ryggen hans, med heldigvis rakk hun som hadde Miko å få han vekk.

Han fløy igjennom lufta, ganske høyt, å så fikk hun tatt han i mot, det gikk bra, men kunne gått veldig ille.

Mange folk stimlet til, å eieren til den løse hunden fikk høre seg!

Jeg orker ikke tenke på hva som kunne skjedd, grøsser ved tanken.

Miko ble da enda mere stresset å begynte å skelve samtidig som han var sur og amper.

Det var åsså i siste liten blitt dommer endring til en mann, for dommeren fra england sto fast med flyet.

Da ble det plutselig en mann og ikke en dame, noe som er dumt, Miko liker damer, hihi.

Denne dommeren ga åsså 0 til en papillon champion hannhund forige mnd, pga et lite "murr" på bordet.

Med alt dette, å med råd fra oppdretter å andre så syns jeg at jeg måtte trekke Miko.

Det var veldig trist, siden vi hadde kjørt ganske lenge å jeg hadde gledet meg lenge...

Miko har oppført seg dårlig på bordet, så nå skal han ha en "utstillings-pause" en god stund fremover, jeg vil la han bli voksen i hode sitt å så får vi trene masse.

Huff saa dumt da, er enda i shetland jeg ;) Var det valpe show for Bailar der?

Gleder meg til utstillings pausen er over jeg :P Og se da hvordan det gaar med han i ringen ;)

Lykke til videre, Miko er kjempe fin uansett hva dommere eller andre sier ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt: av sonen-folk:

portissilje

bernersilje

Ingvild

Maria m/tibbene

Maria m/Chessea

anne og shaylee

birte, guro, line og kristine mali såklart.

julie og banjok

anette og loke

karine og fenris

caroline og en av sheltiene hennes

Grethe og deco

tine og kip

linn

også så jeg ace og helene

Også meg og Teq. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns rex så helt anderledes ut i virkeligheten. Og det samme med deg:p

Jeg har møtt: av sonen-folk:

portissilje

bernersilje

Ingvild

Maria m/tibbene

Maria m/Chessea

anne og shaylee

birte, guro, line og kristine mali såklart.

julie og banjok

anette og loke

karine og fenris

caroline og en av sheltiene hennes

Grethe og deco

tine og kip

linn

også så jeg ace og helene

KREMT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff saa dumt da, er enda i shetland jeg :P Var det valpe show for Bailar der?

Gleder meg til utstillings pausen er over jeg :P Og se da hvordan det gaar med han i ringen :D

Lykke til videre, Miko er kjempe fin uansett hva dommere eller andre sier ;);)

Nei det var ikke valpeshow, det var jo en Nkk utstilling ;)

Å dommerene liker Miko, det er bare sjalue folk som ikke har annet å gjøre enn å "slarve" om andre som snakker dritt om han.

Jeg håper at med tiden så kommer han tilbake i ringen, han er jo så pen :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg glemte kamera, så tok ingen bilder.. <_<

men jeg så flere av dere der da! :D men jeg tør ikke å gå bort å hilse på jeg..!

jeg så ihvertfall (hvis det var dere da :icon_redface: )

BcRex

Bambii88 med Pirill (var Pirill jeg kjente igjen)

Tuppetroll med Ace

og Elin da, så klart!

og så så jeg dere i juniorhandling da!

mulig at jeg så flere å, men har litt dårlig hukommelse! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var ikke valpeshow, det var jo en Nkk utstilling ;)

Å dommerene liker Miko, det er bare sjalue folk som ikke har annet å gjøre enn å "slarve" om andre som snakker dritt om han.

Jeg håper at med tiden så kommer han tilbake i ringen, han er jo så pen ;)

Ja, han er nydelig :icon_redface: Lykke til med flyttingen ;)

Oi, jeg har visst glemt en del *ler*

Ja, jeg traff Taran en del ganger med Joakim, Lill såklart også hadde cavalita med lille tequlia som jeg også hilste på.:P

Må vell si Kremt jeg også :D Du møtte meg på retriver utstilling, du gikk lydighet med Cita da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var der jeg og vøtt ;) På lørdag møtte Bajnok broren sin for første gang siden de dro fra oppdretter. Det tok ikke lang tid før de kjente hverandre igjen, og leken var i full gang! :icon_redface:

På søndagen møtte han igjen Inga og Csipisz, og jeg har aldri sett han så glad! ;) Fikk også høre fra Inga at Bajnok har utviklet seg veldig bra og det eneste han trenger er et litt kraftigere hode, men det kommer med tida! :D *stolt*

Tok mange bilder og lurer på om det er greit for juniorhandlerene her inne at jeg bruker bildet til en slags plakat i klubben.. Hadde vært kjempe fint om jeg fikk lov! Det er jeg som har copyright, men jeg har fortsatt ikke lov til å bruke bilder av personer uten deres samtykke, derfor spør jeg ;) Tok en hel del bilder i helga jeg og, og legger de ut i morra(hvis jeg får tid :P). Er det forresten noen som vet om et godt program for fotoalbum?

Hadde det kjempe kult i helga! Gratulerer til alle som har vunnet noe! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok mange bilder og lurer på om det er greit for juniorhandlerene her inne at jeg bruker bildet til en slags plakat i klubben.. Hadde vært kjempe fint om jeg fikk lov! Det er jeg som har copyright, men jeg har fortsatt ikke lov til å bruke bilder av personer uten deres samtykke, derfor spør jeg Tok en hel del bilder i helga jeg og, og legger de ut i morra(hvis jeg får tid ). Er det forresten noen som vet om et godt program for fotoalbum?

Lykke til med å spørre alle juniorhandlerne i så fall B) Hihi. For meg er det helt greit!

Only Blondie: Jeg snakker ikke om de jeg har møtt tidligere, men de jeg møtte på Bjerke;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...