Jeampi Skrevet 3. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2006 Jeg får vel spamme dere litt med bilder fra skjønningen min Her ligger det bilder hipsomhapp: Tjoho agility er gøy! oooover hoppet Fiiine modellen, tatt med Kine sitt speirefleks meg og Pito med bronsemerket bliii på vippa *dele opp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 3. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2006 gjennom pølsen "hallo? er dere der ute?" klar til å dra på agility stevne! på fjelltur i solnedgang "halloooooooo.......?" tur i skauen slalom BEIBI! Pito går blodspor *Dele opp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 3. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2006 BANZAIIIII på agilitystevne Pito i sitt rette element! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 3. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2006 hun er så utrolig vakker! helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rosin Skrevet 3. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2006 Digger pommer. Kjempesøte. Liker alltid å se på bildene dine, de er så koselige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Nydelige Pitofina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Kjempe herlig alså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Flotte bilder vennen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 4. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 takk Pito er min darling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Pito er så utrolig nyderlig Dyktig i agility å Kjempe flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magicka Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Den hunden er bare skjønn! Gleder meg til å få kleinspitz i hus, pommer er også fine, men synes de blir litt i minste laget.. Jeg skal ha fra samme oppdretteren da, sånn ca i februar neste år, vet ikke hvilken farge, men det er det samme, fine er de uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 så nydelig. ser ut som hun liker agility Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 4. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Den hunden er bare skjønn! Gleder meg til å få kleinspitz i hus, pommer er også fine, men synes de blir litt i minste laget.. Jeg skal ha fra samme oppdretteren da, sånn ca i februar neste år, vet ikke hvilken farge, men det er det samme, fine er de uansett Pom - Classic har da ikke kleinspitz Det må være kennel Smallwind du mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscargutten Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Pitoen er kjempefin og det har jeg sagt før også. Digger pommene og det er vel grunnen til at jeg har en selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Så fine bilder! Du har jo en utroolig nydelig hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 4. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 tusen takk! ja Pito er den herligste i verden Oscar hadde en utrolig flott benstamme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne Skrevet 5. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2006 Nydelig B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 6. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2006 oy så fine bilder! flink hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
>Lene< Skrevet 6. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2006 Helledussen så søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 7. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2006 Kjempe søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 9. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magicka Skrevet 11. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2006 Pom - Classic har da ikke kleinspitz Det må være kennel Smallwind du mener Trodde det var der den var fra? Smallwind ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M2d Skrevet 11. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2006 For noen skjønne hunder *JegOgVilHa* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Pito jenta Hun er bare så nyderlig Goliat er jo kjempe nyderlig han å Han er jo litt i slekt med Lady å greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2006 ÅÅÅ Pito er kjempe fin!! Shønner ikke hvorfor hun ikke får noe stort og fint av dommerene Hun er den fineste pommen jeg har sett, ikke det at jeg kan rase standaren da hoho lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar