Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei hei...


Muffins..

Recommended Posts

Jeg heter altså Anette.. Er 25 år og bor rett ved Gardermoen! Bor i et gammelt trehus med stoooooor hage utenfor som hundene får "kjørt" seg hver dag.. Masse løpeplass! ;)

Har 2 chinese crested! En powder puff hanne på snart 1 år og en liten naken jente på 12 uker... Kjører Norge rundt for å være med på det meste av utstilling.. Dette er noe vi trives med hele gjengen! :P

Er også mamma til 2 barn, en rotte og 2 katter.. For ikke å glemme han jeg er kjæreste med! Han syntes i starten av vårt forhold at mine hunder var EKLE.... Tenk å kalle bebisene mine for dette da!! <_< Nå er han ansatt som "løpegutt" for diverse cc-oppdrettere... :P Tror han trives!

Nå om dagen koser vi oss på forskjellige badesteder for SOMMEREN ER JO HER! Yuuhuuuu.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit!

Må jo si meg enig i at det er utrooolig digg med stor hage :P Har en irsk ulvehund jeg bare slipper ut av døra, så raser hun fra seg på plenen :P Bor på gård, så jeg er glad jeg har alternativet..

Håper du vil trives her, så får du bare spørre dersom det er noe du lurer på angående forumet og/eller dets funksjoner.

Husk også å se igjennom retningslinjene, du finner dem i den lille menyen øverst på siden, under banneret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Velkommen hit! :P utrolig kul rase du har da!

Jeg har jo den kuleste rasen i hele verden... :P Neida.. Men jeg trives godt med de og de er fantastisk morsomme når de setter igang! Rasen har vokst seg KJEMPEstor i Norge de siste årene, og det blir bare flere og flere.... På NKK Drammen for noen helger siden var vi jo 45 påmeldte cc`r... Det er mange det.. :P

Tusen takk for alle koselige "velkommen-meldinger"... Her blir det nok ikke vanskelig å trives! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo den kuleste rasen i hele verden... :) Neida.. Men jeg trives godt med de og de er fantastisk morsomme når de setter igang! Rasen har vokst seg KJEMPEstor i Norge de siste årene, og det blir bare flere og flere.... På NKK Drammen for noen helger siden var vi jo 45 påmeldte cc`r... Det er mange det.. :)

Tusen takk for alle koselige "velkommen-meldinger"... Her blir det nok ikke vanskelig å trives! ;)

Hei hei :)

Jeg var faktisk å så på i CC ringen på NKK Drammen! Hvordan gikk det med dere der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Jeg var faktisk å så på i CC ringen på NKK Drammen! Hvordan gikk det med dere der?

Jeg stiller jo ikke mine bebiser jeg.. Den ene har en ballestein og "lille prupp" er ikke gammel nok ennå!

Men var med en "oppdrettervennine", eller hva jeg skal kalle henne.. :) Men henne gikk det vel og bra..

BIM med CACIB... Yuuhuuu.... Fornøyde vi! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...