Gå til innhold
Hundesonen.no

Mine damer -og enkelte herrer


henrikke

Recommended Posts

Er det ingen her som ser "Prison Break"?? Se her:

inside-prisonbreak2.jpg

prisonbreaktv_215.jpg

Den ene er en søtnos, den andre er en hunk! :)

...og begge to bor i klesskapet mitt! :lol: Tas fram titt og ofte B)

Vel å merke når Roberto er på jobb :D HOHO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det han slemme lærern fra Harry Potter som ikke er så slem likevel? Syns han var kjekk, jeg da. Men nå er jo jeg i en alder der jeg begynner å bli fornøyd bare de har litt hår på hodet og ikke altfor drøy livvidde :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje litt for voksen for min smak, men av den litt eldre garde må jeg si Sean Connery, treneren til Tufte og Morten Harket. Ja også Lionel Luthor i Smalville!

Sean Connery og Morten Harket står på listen min også.... Jeg var helt i ekstaste på julaften, da min mann hadde skaffet meg en signert Aha CD: til Nina, hilsen Morten Jeg hylte da jeg åpnet den og mamma trodde det var noe galt, :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk... :lol: Alan Rickman feier bordet rent ja, men du skulle virkelig lagt ut en klipp av stemmen hans, den gjør meg mo i knea.... :)

vi er på samme nett livb, ingen tvil om det...

Stakkar dem som bare forbinder ham med Harry Potter da!Han ahr da mer å spille på enn den rollen der!

stemmen hans?åååååååååååååååå, ikke snakk, ikke bare knea mine som blir myke, nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Harry Potter", dere liksom... Pøh!

DA skal dere se han (Rickman) som den store Bag Guy'en i første Die Hard-filmen - helt fantastisk! Og for ikke å snakke om han som Guds stemme i den utrolig herlige filmen Dogma..

Og selvsagt Sean'ern i Rød Oktober (som russer med sølvgrå piggsveis)... Da spiller det liksom ingen større rolle at fyren er over 70...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er slem, bare vent :lol:

Nei, ikke kjekk, bare skummel... Grøsset når jeg hørte stemmen hans.. :)

Helt enig *snufs*.. Og den stemmen hans, den gir meg grøsninger på ryggen (ikke positivt ment). Men Sense and Sensibility er en nyydelig film! Neitakk, gi meg heller Sean Connery, hvis jeg først skal gå på pensjonist-rov:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Harry Potter", dere liksom... Pøh!

DA skal dere se han (Rickman) som den store Bag Guy'en i første Die Hard-filmen - helt fantastisk! Og for ikke å snakke om han som Guds stemme i den utrolig herlige filmen Dogma..

Og selvsagt Sean'ern i Rød Oktober (som russer med sølvgrå piggsveis)... Da spiller det liksom ingen større rolle at fyren er over 70...

Susanne

nemlig! Særig den scenen detr han bevier at engler ikke kan voldta eller noe slikt, ned med buksene , liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kjekk! Og har en nydelig stemme! Liker han bedre som engel i Dogma, enn som utro slask i Love actually, aner ikke hvorfor... :o

Legger ved en liten smakebit av fløyelsstemmen til Alan Rickman, han er så nydelig i

Sense and sensibility, spesielt når han leser dikt... ;)

Ah, fornuft og følelser ja... *sukk* Jane Austen er helten :o

Og Slur er så sexy at det oser.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Harry Potter", dere liksom... Pøh!

DA skal dere se han (Rickman) som den store Bag Guy'en i første Die Hard-filmen - helt fantastisk! Og for ikke å snakke om han som Guds stemme i den utrolig herlige filmen Dogma..

Og selvsagt Sean'ern i Rød Oktober (som russer med sølvgrå piggsveis)... Da spiller det liksom ingen større rolle at fyren er over 70...

Susanne

Weeeee! Er det flere enn meg som faktisk husker den filmen ;) Må innrømme at jeg ikke visste at det var ham som hadde stemmen. Men når det gjelder eldre menn, så må jo Sean'e gutten være den ultimate kongen! Sånn i utgangspunktet hadde jeg vel ikke takket nei til en kveld med ham... Men allikevel, det er noe med Bruce Willis også dah... sukk....

Av den yngre garden, så er det maaaange flere som er totalt til å smelte av. Men der er jeg hovedsaklig svak for musikere :P

Er noe eget med en fyr med en god stemme, eller hvis det er mangelvare, takker ikke nei til en med trommis muskler :P Hmmm, når alt kommer til alt, kanskje jeg ikke er så kresen allikevel, hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...