Gå til innhold
Hundesonen.no

Mine damer -og enkelte herrer

henrikke

Recommended Posts

Skrevet

Nei takk. Men gjerne litt Heath Ledger, Orlando Bloom og en rufsete Brad Pitt (fight club f. eks). YUMMY :P

Og topp det hele med et par tre av de prison break gutta så er jeg tilfreds :P

Skrevet

Menn i dress..æsj... <_<

Tja, menn i dress og uniform (dress er vel tross alt en uniform) er jo ikke alltid å forakte. La oss se... hmm, jooo.. sexy brannmenn med bar overkropp og uniformsbuksa på (kan ikke være for drøy her heller) er jo defintivt ikke noe NEI TAKK hos meg nei... Man kan jo bli pyroman av mindre ;P

Skrevet

Tja, menn i dress og uniform (dress er vel tross alt en uniform) er jo ikke alltid å forakte. La oss se... hmm, jooo.. sexy brannmenn med bar overkropp og uniformsbuksa på (kan ikke være for drøy her heller) er jo defintivt ikke noe NEI TAKK hos meg nei... Man kan jo bli pyroman av mindre ;P

Uniform..type militær, hmm...ja, se det blir noe HELT annet... :P

Skrevet

Uniform..type militær, hmm...ja, se det blir noe HELT annet... :P

Hehe, ser du, ikke alle former for "dress" som er helt uakseptabelt ;-)

Men altså, du kan jo si hva du mener om de forskjellige navngitte hunk'ene. Bare se bort ifra det faktum at de har dress. Kle på dem noe annet du da...

Skrevet

Hehe, ser du, ikke alle former for "dress" som er helt uakseptabelt ;-)

Men altså, du kan jo si hva du mener om de forskjellige navngitte hunk'ene. Bare se bort ifra det faktum at de har dress. Kle på dem noe annet du da...

Hm, nå er problemet at jeg er håpløst dårlig til å huske navnet på folk.. Men så godt som ingen av de ovennevnte frambringer noen særlig entusiasme fra denne kanten.. Men for å si det enkelt: en mann skal være mann, m stoor M! :P

Skrevet

Nei, nå altså! Jeg er vel en av de få med skikkelig gammelkompetanse :blush: her inne. Skal det først være en gamling, så får det bli Clint Eastwood eller Paul Newman. Helst Clint. Ellers må jeg innrømme at det er jeg som har sittet klistret til TVn torsdagskveldene i vinter hjemme hos oss. Og det er definitivt lillebroren som er kjekk!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...