bollolf Skrevet 29. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2006 Vel.. ja.. hehe har vel ikke så mye å si.. men jeg er ny her.. og hvis nen vil prate så legg meg gjerne til på msn.. for de som har.. Klem Fra Jeanette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 29. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2006 Velkommen hit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 29. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2006 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 29. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2006 Velkommen! Fortell litt mere om deg selv da vel? Alder? Har du hund? Hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 29. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2006 Hei og velkommen Håper du vil trives her. Hvilken rase har du? Fortell litt mer om deg selv, vi er fryktelig nysgjerrige her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 29. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2006 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 29. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2006 Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 29. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2006 Velkommen velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 29. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2006 Velkommen skal du være Må gjerne fortelle litt mer om deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 30. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2006 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2006 Hei og velkommen! Må skrive litt mer da, jeg er en sånn en som forgår av nysgjerrighet nemlig Uansett, håper du vil trives her (hvis du leter etter msn-lister så er det vel minst èn nede i Alt Mulig tenker jeg). Les gjennom retningslinjene, og ha en flott sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 30. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2006 Velkommen velkommen Skriv litt om deg selv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 30. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2006 Hei, velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 30. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2006 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 30. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2006 Velkommen hit Håper du trives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 1. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2006 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 1. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2006 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2006 Velkommen hit ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bollolf Skrevet 2. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2006 Ja.. hehe greit.. jeg er ei jente på 16 år.. heter jeanette..kalt jea.. har i alle år likt hunder ig familien har hatt noen di også.. selv har jeg ikke hatt hund.. men det kommer nok skal du se jeg er veldig glad i alle hunderaser.. blandingshunder, dachser, dalmatinere, collier, schæfer osv.. Så men hvis jeg skla utrope min favoritt rase må det bli dalmatinere <3 men collie kommer ikke langt etter da.. egentlig er jeg ganske aktiv og trener med bikkjene i familien.. vi løper på tur drar i marka.. det eneste jeg mangler nå er min egen hund.. hehe.. men har vel rett og slett ikke tid egentlig..synd er det da seff. men men.. hehe vel det var vel det meste om meg.. hehe klem Jea <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2006 heia og velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar