MarieR Skrevet 10. Juni 2005 Rapporter Skrevet 10. Juni 2005 [email protected] hadde han gjort det med ask hadde jeg seriøst tatt og kverka han!!!!! så skulle jeg anmeldt han!! IDIOT!! grrrr!
Guest Vicky Skrevet 10. Juni 2005 Rapporter Skrevet 10. Juni 2005 godt jeg ikke var til stede da det skjedde... da hadde jeg kverka han... sånne mennesker skulle vært skutt, eller forresten de fortjener å lide! Lide like mye som de stakkars valpene som har måttet gjennomgå! :evil:
Wheaten terrier Skrevet 10. Juni 2005 Rapporter Skrevet 10. Juni 2005 Er ikke Jørn Mazarino han som har skrevet boka "på plass" ? Har lest litt i den boka om hans metoder, og da stod det ikke beskrevet noe sånt der! Sikker på at det var han? Har vanskelig for å fatte det... Men at noen kan gjøre noe sånt mot en valp! Grusomt! [-X
MarieR Skrevet 10. Juni 2005 Rapporter Skrevet 10. Juni 2005 de skriver jo gjerne ikke at de banker valpene i bøker han selv har skrevet dah!!!! bøkene skal jo go treneren ett godt rykte..
Wheaten terrier Skrevet 10. Juni 2005 Rapporter Skrevet 10. Juni 2005 Ja, og det virket dessverre på meg For en falsk ######
Anne Skrevet 10. Juni 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2005 Ok, da har jeg sendt til dere... Gi beskjed viss dere ikke får den...
Renate A Skrevet 10. Juni 2005 Rapporter Skrevet 10. Juni 2005 Noe så GRUSOMT! Jeg hadde ALDRI stått og sett i 4-5 minutter på at idioten torturerte valpen min! Hvorfor var det ingen som brøt inn? STo bare eierne og så på i 5 minutter????Hallo???? [-X Helt enig, jeg hadde IKKE klart og stått å sett på, hadde tatt med meg valpen og gått. Jeg ble anbefalt en gang å gå dit med Chicka (vi bor i Bærum), er utrolig glad for at vi ikke gjorde det.
athene Skrevet 11. Juni 2005 Rapporter Skrevet 11. Juni 2005 men hvorfor stod bare eierne og folkene og så på? hadde vært meg at jeg tatt valpen i fra fyren og slått til han og gått derfra om jeg ikke hadde anmeldt han. stakkar lille voffse
Cavalier&Collie Skrevet 11. Juni 2005 Rapporter Skrevet 11. Juni 2005 Har fått den, men jeg trodde det var virus - noen ka sende den igjen? [email protected] :oops:
linniogamy Skrevet 22. Juni 2005 Rapporter Skrevet 22. Juni 2005 huff. blirtrist når jeg hører sånne ting.. stakkars lille hund.. hvorfor anmelder ingen han?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar