Gå til innhold
Hundesonen.no

Tolleren Janco


>Lene<

Recommended Posts

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

For en kjempenydelig liten gutt! :lol:

Hvis du vil ta en tur på Hellestøstranden sammen med hundene våre, må du gjerne si ifra. :o Har jo en liten valp som trenger masse sosialisering med andre hunder. ;)

Skrevet

For en kjempenydelig liten gutt! :lol:

Hvis du vil ta en tur på Hellestøstranden sammen med hundene våre, må du gjerne si ifra. :o Har jo en liten valp som trenger masse sosialisering med andre hunder. ;)

Det hadde vært kjempehyggelig!

Går allerede en del på Hellestøstranden.

Skrevet

Må bare legge ut et bilde vi tok i går av Hans Majestet Janco. Har ikke fått lagt ut bildene fra gårsdagens tur på siden enda.

sykt søt... ikke rart jeg har lyst på toller!!!

Skrevet

Har allerede sagt det en del ganger i gjesteboken din, men han er nydelig :P

Og så lurte jeg på om du er fornøyd med selen? Er det EZY DOG sele? Har kjøpt EZY-halsbånd til Aro på Hundeshopen og er godt fornøyd med det. På Randaberg fant jeg faktis et rose EZY-halsbånd i Shaylee sin størrelse så nå har hun og det, har ikke testet det ut men blir sikkert førnøyd :P

Skrevet

Har allerede sagt det en del ganger i gjesteboken din, men han er nydelig :icon_redface:

Og så lurte jeg på om du er fornøyd med selen? Er det EZY DOG sele? Har kjøpt EZY-halsbånd til Aro på Hundeshopen og er godt fornøyd med det. På Randaberg fant jeg faktis et rose EZY-halsbånd i Shaylee sin størrelse så nå har hun og det, har ikke testet det ut men blir sikkert førnøyd :P

Hei Anne.

Det er Ezy Dog sele ja. Dyreshopen har ganske godt utvalg. De har et lager på Mariero i Stavanger som er åpent på kveldstid. Absolutt de jeg synes har best utvalg, og ikke minst, best pris.

Selen er veldig bra, og den passer han nå som valp og som voksen.

Skrevet

Nydelig bilde av suuupersøt hund! :wub:

Var inne på siden din, kjekt å se bilder fra Byhaugen. :lol:

Kunne jeg lånt det flotte bildet dere har tatt av Willis hvis jeg linker til siden og skriver hvem som har tatt det? :wub:

Skrevet

Nydelig bilde av suuupersøt hund! :wub:

Var inne på siden din, kjekt å se bilder fra Byhaugen. :lol:

Kunne jeg lånt det flotte bildet dere har tatt av Willis hvis jeg linker til siden og skriver hvem som har tatt det? :wub:

Prøvde å sende deg en PM angående bildene, men innboksen din er kanskje full?

Så hvis du vil kan jeg sende deg bildene på mail?

Skrevet

Prøvde å sende deg en PM angående bildene, men innboksen din er kanskje full?

Så hvis du vil kan jeg sende deg bildene på mail?

Hmm, ryddet i innboksen for bare et par dager siden, så det er god plass der. Sender en PM med mailadressen jeg. :wub:

Guest Just me!!
Skrevet

For en utrolig sjarmerende hund! Med DET blikket :angry:

Venninnen har en toller, fantastisk rase. En "alltid-glad" hund - deluxe! :)

  • 2 months later...
Skrevet

Leeenge siden jeg har vært aktiv her inne nå, og tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av mitt vidunder, Janco.

Han er nå snart 6 måneder, tiden går jammen fort. Føler ikke det er lenge siden han bare var bitte liten. Han er en helt fantastisk flott hund. Veldig rolig, snill og tålmodig.

IMG_0265.jpg

Janco bare 5 uker.

IMG_0095.jpg

Janco 8 uker.

IMG_0082.jpg

Janco 9 uker.

*delt*

Skrevet

Hei, du går ikke på blodsporkurset til retriverklubben tilfeldigvis?

Jo, har meldt oss på det ja.

Var de du som hadde en bc som bodde på Madla? :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...