Gå til innhold
Hundesonen.no

Fredagsturer i Melsheia Sandnes


Scarlet

Recommended Posts

Hvis noen er interessert, så kan de være med på fredagsturene våre på fredager. Vi møtes kl 12.00 på øverste parkeringsplass i Melsheia. Fredag den 7. juli blir den siste før ferien :D Send meg gjerne en PM om dere har lyst å være med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som er interessert og har muligheten til det, så blir det tur i Melsheia fredag den 7. juli kl 12.00. Vi treffes på den øverste parkeringsplassen i Melsheia og legger ut på tur derfra :D Husk å ta med vann til hundene. Må også huske at det er flått og hoggormtid.

Hvis dere ikke vet hvor dette er, kan dere sende meg en tekstmld. på 916 05 668.

Håper det blir mer enn meg, Sheeba og Coca :(;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Går dere fortsatt fredagsturer i Melsheia?

Det er ikke mange fredager vi ikke går :) Vi treffes på den øverste parkeringsplassen kl 1200 om fredagen. Turene varierer. Blir fort lei av den samme ruten :D

Det er jo så mange stier i Melsheia, og da slipper vi å treffe turgåere med staver etc. :D

Akkurat denne fredagen er det ikke tur, men neste fredag er det tur igjen. Så bare kom å bli med :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! :D Hvor tar man av veien for å komme til denne parkeringsplassen?

Nå er jeg borte neste fredag, men hiver meg sikkert med den neste der igjen hvis det blir. :wub:

Du kjører opp til Austrått, forbi Høyland kirke, og tar til venstre ca. 200 meter etter kirka. Kjør rett frem hele tiden, og du ender opp på p-plassen der vi venter :D . Hvis du kommer fra Ålgård, tar du av motorveien ved Bogafjell/Håbafjell. Da svinger du til høyre rett etter en lang gammel bygning på høyre side, Vær litt OBS, for det er en ganske så krapp sving den veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...