Gå til innhold
Hundesonen.no

Infanta`s Oh I`m Kelly the Killer

Guest Vicky

Recommended Posts

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar
Guest Vicky
Skrevet

Kelly har vært i studio.

"Kjedelig å sitte stille!"

kellyearit3.jpg

Flere bilder ligger her: Bloggen

Ta gjerne en titt, og legg gjerne igjen en hilsen :)

edit: blogtown ser ut til å ha nedetid, men tipper det er oppe å går igjen snart!

Skrevet

Så flott hun har blitt! Virkelig vokst seg stor og fin. :)

Kjempepen farge på henne forresten. Og hun høres jo ut som en morsom hund å trene med, veldig artig å se en papillon som blir trent aktivt.

Guest Vicky
Skrevet
Så flott hun har blitt! Virkelig vokst seg stor og fin. :)

Kjempepen farge på henne forresten. Og hun høres jo ut som en morsom hund å trene med, veldig artig å se en papillon som blir trent aktivt.

Tusen takk Ingvild! :D Det gleder meg at du synes det! :D

Jeg liker også veldig godt tricolourfargen på Papillon. :D Hun ser alltid ut som en liten frekking der hun kommer med de litt "morske" øyenbrynene. Utspekulert liten frøken.

Syns det er utrolig rart at ikke flere med Papillon velger å trene aktivt. Jeg har hvertfall erfart dette som en rase med et enormt potensiale.

Så fin kelly er :)

Den leka der, hehe, den fins i stor. men den lille der er for katt ikke sant? Haha, Loppa har å nemlig den :D

Tuuusen takk! :D

Vet ikke egentlig.. Da jeg kjøpte den lå den under hundeleker, men kan godt hende den også/eller er til katt. Har faktisk kjøpt en del katteleker til henne. Likevel er hun sånn at har hun valget mellom en stor og en liten skal hun absolutt ha den store... Hun er en liten raring. :Laugh:

Guest Vicky
Skrevet
Kjempeflotte bilder av "lilletøtta" ;) ;)

Tusen takk Katarina! ;)

ååh! ;) Hun er så pen at halvparten hadde vært nok!

Åå ;) Det varmer å høre sånt! Utrolig morro å høre at du syns lillejenta mi er pen! :D

Guest Just me!!
Skrevet

Så nydelige bilder! Kelly er fantastisk representant for rasen! ;)

Guest Vicky
Skrevet
ååååå tricolor er så nydelig farge! hun har jo blitt en skikkelig flott frøken! :D

*Timon sikkler etter sjønnheten* :P

Hyggelig å høre at du synes det ;) Jeg liker også tricolouren utrolig godt. Det gir en litt rampete "look". Men de andre fargene er jo også utrolig flotte! ;) Skulle jeg velge ville det stått mellom tricolour og sort-hvit.

Timon er også en herlig kar! Kelly har løpetid, så hun sikler nok litt selv. :Laugh:

Så herlig hun er! Liker den mørke tricolor fargen ;)

Kjempemorro å høre! ;) Jeg liker også når de er litt godt pigmentert, så lenge det ikke blir for mye ;)

Så nydelige bilder! Kelly er fantastisk representant for rasen!

Åhhh ;) Blir helt smigret her! Jeg syns også hun er utrolig flott, men kan sikkert ha litt med at jeg eier henne. ;) Blir spennende å se hvordan hun gjør det på utstilling.

Skrevet
Blir spennende å se hvordan hun gjør det på utstilling.

Helt herlig er hun!!

Når har du planer om å stille? Har hun vært stilt før?

Guest Vicky
Skrevet
Helt herlig er hun!

Når har du planer om å stille? Har hun vært stilt før?

Tusen hjertelig takk! ;) alltid kjempemorro å høre!

Hun har blitt stilt en eneste gang på valpeshow og ble BIR. Hadde planer om å stille masse, men desverre ble hun utsatt for en fallskade(står om det bakover i bloggen), og da ble hun barbert på siden. Pelsen er på god vei til å vokse ut, så første utstilling blir til høsten ;) Vi gleder oss masse!

• 4 weeks later...
Skrevet

:)

Mener jeg så Vicky på lydighetsstevne i Tønsberg på lørdag. Kan det stemme? Så etter om kanskje vakre lille sommerfuglen også var der, men så henne ikke..

Hun er jo bare så utrolig pen!

Guest Vicky
Skrevet
Kelly er utrolig fin :)

Tusen hjertelig takk ;)

:)

Mener jeg så Vicky på lydighetsstevne i Tønsberg på lørdag. Kan det stemme? Så etter om kanskje vakre lille sommerfuglen også var der, men så henne ikke..

Hun er jo bare så utrolig pen!

Hyggelig å høre at du så etter sommerfuglen min! Men vi var ikke der desverre.. Topp å høre at du syns hun er pen! ;) Vi ses helt sikkert en annen gang.

• 3 weeks later...
Guest Vicky
Skrevet
Så flotte bilder Astrid :hmm: Kelly er ei flott lita jente :hmm:

Tusen hjertelig takk! :P

Guest Vicky
Skrevet
Å, så nydelig hun er! :hmm:

Virkelig ei flott jente!

Tusen hjertelig takk! Det er virkelig knallmorro å høre! :hmm:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
    • Da er operasjon utført og alt gikk fint, vi er snart igjennom første døgnet og ho har gjort sitt benødne også slapper mye av i senga si. Ho har ikke spist enda men det kommer med tiden tenker jeg etter narkose og sånt så er jo det veldig normalt så. Godbiter har ho spist men ikke veldig mat interessert enda. Men alt i alt virker det veldig bra med ho ettersom forholdene. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...