Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunden spyr


Recommended Posts

Nå har Nena vært mer eller mindre dårlig siden Mandag!

Hun spydde litt på mandag men da var det gress som kom opp så tenkte det ikke var mer.

I dag kom hun hjem fra setra og var skikkelig daff, hun vil ikke spise, bare sove og spydde fire ganger, det som kommer opp er mest gress og magesyre men det kan vel ikke være helt normalt :lol:

Noen som vet hva det kan være?

Edit: I tillegg så har magen hennes laget masse lyder i hele dag:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg kan det høres ut som at hun har spist noe hun ikke hadde godt av. Vår hund ville ikke spise frokosten sin for 1-2 måneder siden, men vi fikk i ham en brødskive. Denne spydde han ut seinere på dagen og veterinær ble kontaktet. Han måtte operere og i magen fant de en strømpe som hadde satt seg fast i tarmen sammen med spolorm.

Er hunden fæl til å spise strømper e.l , eller ting hun finner på tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg kan det høres ut som at hun har spist noe hun ikke hadde godt av. Vår hund ville ikke spise frokosten sin for 1-2 måneder siden, men vi fikk i ham en brødskive. Denne spydde han ut seinere på dagen og veterinær ble kontaktet. Han måtte operere og i magen fant de en strømpe som hadde satt seg fast i tarmen sammen med spolorm.

Er hunden fæl til å spise strømper e.l , eller ting hun finner på tur?

nei, men hun drikker en del gjørmevann på tur, kan det ha noe å si?

Ta hunden med til veterinærern og få sjekket opp i det eller ta iallefall en tlf til de.

Lykke til!

Har planer, men alt er stengt nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt sent nå men sånn til senere så har fet og sørum veterinærkontor vakt som oftest, og kan komme på kontoret på søndager :lol: Var der en søndagskveld ved middagstider mellom 5 og 7 engang tror jeg. Ringte på forhånd og spurte om tips, men etter at vi tok tempen etter anbefaling fra di fikk vi beskjed om å komme med engang. EN del dyrere blir det, men hva gjør man ikke for dyret sitt :D

Hyggelige er dem der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alltid en vetrinær å finne, men jeg gir hu litt tid på seg, kan hende dette har gått over til i morgen og en hund kan også være syk som mennesker så hadde nok ikke dratt i dag uansett :lol:

I morgen skal det gis ormekur, tempen skal tas og må prøve å få i henne no mat..(roe ned seg selv B) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er hun mye bedre, skulle ikke trodd hun har vært dårlig :lol: Hun er helt klar for turer, spiser og har ikke kastet opp, magen er stille og Nena er glad :D ! Så slik som hun er nå tror jeg vi utsetter dyrlegeturen, men om hun blir dårlig de nærmeste dagene igjen kommer jeg til å skyndte meg dit. (Nå hører det med til historien at vi var hos dyrlegen forrige uke og da fikk hun beskjed om at hun var helt frisk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...