Gå til innhold
Hundesonen.no

Kloakk+Hund=?


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Ååårhhh...Dere aner ikke hvor SINT jeg er på meg selv nå ;)

I Ringvebukta i dag ,så var det nesten INGEN folk...Stusset litt over det, men gikk fort igjennom de 6 bilene fra Elverket eller hvor de nå var fra, og de 10 skilta som sperra veien til sjøen.

Hadde innakalling der, og belønningen HEIV jeg laaang til sjøs, og lot Milo svømme, og hente de, for å dykke litt for å få opp godisene.

Går fornøyd hjem med hunden som stopper opp lit, fordi han har visst satt litt saltvann i halsen. Så får han raptus-Milo anfall igjen.

Går hjem , så fornøyd og forteller hele familien om treningsøkta og om bade turen.

Hva får jeg høre da?:

" Akuratt der Milo bada, har det vært enorme og helsefarlige kloakutslipp. Ingen MÅ eller KAN bade der, fordi det er fryktelig mye kloakk som ahr blitt utsluppet?"

ÅÅÅÅRG ;)

_Jeg_MÅ_lære_og_lese_skilt!_

Er kloakk veldig farlig og få i seg, og tror dere at Milo kan bli syk av noe slag?

Håper på litt kvikke svar..

EDIT: Er kanskje ikke så ille som det høres ut som..Men er kloakk farlig for pelsen min? ;)

Hilsen hønemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden din kan nok risikere få skikkelig ille diarè, det er heller ikke lurt å få avføring (e-coli o.l) i øyet eller åpen sår vet jeg, da kan det sette seg infeksjon. Faren min (som jobber på Renseverk) vaksineres jevnelig mot alle slags skumle sykdommer.. Så jeg ville fulgt veldig godt med på formen hans, og vasket han godt med såpe og vann.

Men i og med han badet i sjøen kan det jo tenkes at strømmen hadde tatt mye av utslippet?

Ellers kan kanskje briller være på sin plass.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Yeah..Flott med diare den første uka i sommerferien ;)

Skal vaske han grunndig, så får vi se hvordan det går...

Skal uanset til vetten i løpet av hælga og skaffe resept på flåtthalsbånd, så jeg ber de sjekke han for sikkerhets skyld og jeg ;)

Edit: Han oppfører seg iallfall normalt nå..Skjønner ikke hva jeg styrer med :rolleyes:

Ja, får håpe strømmen tok det meste ;) Vannet var jo blankt så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hm, sa jeg ikke det sist tirsdag da? Mulig jeg ikke sa det til deg, men til Stine. Eller at du ikke hørte etter. ;)

Ehm..*kremt* Jaha...Hmmm... ;)

JEg er da kjent for å ikke få med meg ting? ;)

Og bikkja lever han. Ikke dårlig mage en gang.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...