Gå til innhold
Hundesonen.no

Dritt altså


Lazita

Recommended Posts

Ja det er bokstavlig talt noe dritt.

Nå hadde vi Bamse her på Lørdag også passer vi broren til Bamse for eieren er på ferie.

Småen og Boby(som han heter) var da litt dårlig i magen, Småen forde hun fikk vom i foret og det er en stund siden hun fikk det sist så hun ble litt dårlig av det og Bobby ble sikkert dårlig for han var veldig stresset her det første døgnet(kom til oss fredagen) har jo ikke vært hos oss siden han var liten valp og nå er han 2 år.

Så var det Bamse da, han kom lørdagskvelden og ble hentet igjen søndag formiddag. det eneste problemet var at han i løpet av natten spydde og dreit(flytende) ned hele gangen :huh:

Så jeg stod opp til den gode lukten i gangen så jeg heiv ut hundene og satt i gang med å vaske.

Ingen av hundene så ut til å være dårlig etter det og Bamse endte opp med en tur til dyrelegen og hadde visst nokk en slags innfeksjon ett eller annet sted(svimete eieren fikk ikke med seg alt dyrelegen sa).

Så var det Tinka da, hun har vært dårlig i tre dager nå og i dag var det blod i avføringen så jeg tenkte da bare at da får jeg faste henne en dag eller to også gå over på noe mer skånsomt enn tørrfor.

Men så var jeg en tur ut i dag og når jeg kom hjem igjen så dreit Aiwa også bløtt(i gangen selvfølgelig ;) ) så da måtte jo jeg vaske der også.

Så no blir det etter en tlf til dyrelegen to hunder med fasting og skånekost også skulle jeg gi dem noe canacur for magesyken og hvis det ikke hjelper så måtte jeg komme innom med dem for å sjekke hva som var gale.

Fy f..en altså det holdt liksom med en syk hund her då, bare håper at Småen og Bobby ikke blir dårlig igjen da. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har vi vært hos vetten og kjøpt Zoolac og på butikken fant vi fiskeboller til bare 6,90,- for boksen(det var billig det) så vi kjøpte noe en god del da.

også sa vetten at hvis ikke vi så bedring til i morgen så fikk vi heller komme ned med syklingene våres så slapp vi å gå til dyrelgen når det er helg for da ville det bli så dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nå håpe det går bra :P Zoolac pleier å ta det ganske fort, det er det vi bruker her i huset også, og da pleier det som regel å gå over ganske fort. Også som du sa, fiskeboller, gjerne med litt tørt,hvitt brød oppi i noen dager til magen har roet seg helt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Zoolac hjalp godt her, også litt fiskeboller og ris, har nettopp begynt å blande fiskeboller og for og de har no ikke hatt dårlig mage enda så vi får no se hva som skjer. men en ting er sikkert Zoolac skal jeg bruke flere ganger for den funket som fy, og hundene digget det, ikke noe problem med å få det i dem i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes kjedelig ut :rolleyes: !

God bedring til alle sammen!

Ja no ser det ut til at hele gjengen er frisk, ingen av dem har bløt avføring og alle tåler maten de får så noe har vi 4 friske hunder i hus :lol:

Zoolac skal glatt brukse flere ganger her i huset om hundene blir dårlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...