Gå til innhold
Hundesonen.no

NKKU-leiren


LouDan

Skal du på NKKU-leieren?  

27 stemmer

  1. 1.

    • Ja
      9
    • Nei
      18


Recommended Posts

Jeg skal ikke :D

Når påmeldingen begynte så hadde jeg ikke noe spez lyst særlig fordi at jeg måtte melde meg inn i nkku før jeg meldte meg på. Men nå har jeg bare kjempelyst :D Men men det er sikkert neste år også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag, å hun, mens jeg var på verandaen og satt på dataen - ingen klaging :D

JEEY!! Grattis!! :D

bare lite tips: hvis du er i nærheten mens hun sitter i buret så er det enkli ikke rart hun klager, da skjønner hun jo ikke hvorfor hun må sitte i bur, mine som er vant til å sitte i bur klager hvis de må være i bur når vi er der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

dere kommer ikke til å angre på NKKU leiren... ikke etter at dere får treft meg... har allerede noen snodige påfunn jeg skal overaske dere med! bare vent!!!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere kommer ikke til å angre på NKKU leiren... ikke etter at dere får treft meg... har allerede noen snodige påfunn jeg skal overaske dere med! bare vent!!!!:x

Trodde du skrev: "Dere kommer til å angre på at dere var med på NKKU-leiren :D ......"

:D:(

Hmm... hva er typisk Astrid i overraskelsker .... ehhh = :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astrid: HAHAHAHA!! Jeg skal ikke si noe :D Hihi... Nei, vi kommer ikke til å angre

Jeg var der i fjor, og det var sinnsykt gøy;)

Ingvild: Benedicte som du skal dele rom med har en flathanne som heter Tarzan... Han var så sinnsykt glad i Cita, og de lekte med hverandre HELE tiden! De bare digget hverandre, så Cita blir nok glad når hun treffer han igjen :wink: Kjæresten hennes :D

Jeg skal med Karine og Siri, jeg :(

Hehe, Anne som sover alene er lederen. Anne Grönqvist med ridgeback sover ikke alene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj - nå har Lissi blitt veldig gærten i å forsvare godiset sitt - litt dumt...

må le litt, for på treninga i dag, så kom det en 8 ukers gammel Golden bort for å hilse og Lissi knurra i 1 sekund og valpen holdt på å pipe seg ihjel :D

Men rart - hun har noe imot valper :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...