Guest Vicky Skrevet 21. Juni 2006 Rapporter Skrevet 21. Juni 2006 Hva syns dere om navnet Kelly som kallenavn på en Papillontispe? Navnet betyr Warrior/Defender og er et Celtisk navn. Blir navnet for likt Vicky? Noen sier det, og andre sier at det ikke betyr noe. Kom med deres mening
Tine Skrevet 21. Juni 2006 Rapporter Skrevet 21. Juni 2006 Syns det passet veldig godt jeg da til hun
MartineH Skrevet 21. Juni 2006 Rapporter Skrevet 21. Juni 2006 Kelly er fint navn Men ja, det er noe likt Vicky - men hva spiller det for rolle. Uansett kommer de begge to når du roper - samme hvilket navnt du har valgt. Blondie kommer samtidig med Emil om jeg roper på han og omvendt, og det er ikke likt.
Guest Vicky Skrevet 21. Juni 2006 Rapporter Skrevet 21. Juni 2006 Så flott å høre! Selv syns jeg det er veldig fint, men er ikke alle som liker det. Så er flott å høre litt hva dere syns Her kommer et bilde av jenta mi. Hun flytter hjem til oss på mandag.
Blackburn Skrevet 21. Juni 2006 Rapporter Skrevet 21. Juni 2006 Synes Kelly høres fint ut jeg- og ja det er litt likt Vicky, men hva er ulempen med det da Var innmari søt... Du må holde oss oppdatert med bilder og info
TineSimbaNana Skrevet 21. Juni 2006 Rapporter Skrevet 21. Juni 2006 ÅÅ.. så herlig hun er Kelly er kjempe fint navn
Guest Vicky Skrevet 21. Juni 2006 Rapporter Skrevet 21. Juni 2006 Synes Kelly høres fint ut jeg- og ja det er litt likt Vicky, men hva er ulempen med det da Var innmari søt... Du må holde oss oppdatert med bilder og info det skal jeg Takk for tilbakemeldinger!
Yodel Skrevet 21. Juni 2006 Rapporter Skrevet 21. Juni 2006 Så nydelig! Er det hos Balken du har kjøpt?? Utrolig dyktige og hyggelige folk! Lykke til! (Navnet er fint, det )
Guest Vicky Skrevet 21. Juni 2006 Rapporter Skrevet 21. Juni 2006 Så nydelig! Er det hos Balken du har kjøpt?? Utrolig dyktige og hyggelige folk! Lykke til! (Navnet er fint, det ) Ja, min valp er fra Balken. Er utrolig fornøyd med at jeg har valp fra dem. Er helt inponert over hvor flinke de er.
Ricco Skrevet 21. Juni 2006 Rapporter Skrevet 21. Juni 2006 Navnet er fint det, og det har ikke noe betydning vel hva andre synes... Det er jo du som skal like det. har aldri brydd meg om hva andre synes..
Marianne&Java Skrevet 21. Juni 2006 Rapporter Skrevet 21. Juni 2006 så skjønn da! Kelly var et fint navn det! er jo ålreit at det passer litt til Vicky å!
Line_ Skrevet 21. Juni 2006 Rapporter Skrevet 21. Juni 2006 Det er fint navn! Broren til Timon (papillonen her inne) heter også Kelly, hun er kusina mi sin hund!
tigergutt Skrevet 21. Juni 2006 Rapporter Skrevet 21. Juni 2006 Ta det hvis du syns det passer til hunden Det er jo uansett du som skal rope på hunden din! Jeg syns det passet veldig bra jeg!
Denise Skrevet 21. Juni 2006 Rapporter Skrevet 21. Juni 2006 Kelly passer fint det For en utrolig nydelig valp Jeg smelter jo helt!
Renate A Skrevet 21. Juni 2006 Rapporter Skrevet 21. Juni 2006 Syntes Kelly passet bra til den lille nydelige tulla, hun var skjønn
Marianne Skrevet 21. Juni 2006 Rapporter Skrevet 21. Juni 2006 Så skjønn hun er!! Syns det er viktigst at du liker navnet og du syns det er fint nok til å leve med det i mange år! Men ja, jeg syns det er fint!
Maria Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Skrevet 22. Juni 2006 Så vakker hun var Astrid.. Kelly var et nydelig navn! Håper jeg får hilst på den lille en gang altså.
Jeampi Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Skrevet 22. Juni 2006 Kjempefint navn! Jeg hadde tenkt å kalle valpen min for Peach, men det var for likt Pito...så da blir det heller Demi
Minadachs Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Skrevet 22. Juni 2006 jeg har dårlig erfaring med navnet Kelly og for å være ærlig, så minner det meg bare om tragiske hendelser jeg har opplevd. Men du må bare kalle hunden din det, hadde likt det hadde det ikke vært for disse hendelsene..
Guest Vicky Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Skrevet 22. Juni 2006 Takk for hjelpen! Da heter hun nå Kelly Portis: Så vakker hun var Astrid.. biggrin.gif Kelly var et nydelig navn! Håper jeg får hilst på den lille en gang altså. Tusen takk! Vi ses helt sikkert vettu
Basse Skrevet 1. Juli 2006 Rapporter Skrevet 1. Juli 2006 Så utrulig skjønn den lille jenta di er! Kelly er et flott navn *Må komme å hilse på en dag *
lille_christine Skrevet 1. Juli 2006 Rapporter Skrevet 1. Juli 2006 Syns Kelly er kjempe fint til den Også var hun utrolig søøt!
lilleblomst Skrevet 5. Juli 2006 Rapporter Skrevet 5. Juli 2006 Så nydelig lille Kelly var Helt bedårende. Navnet er det ikke noe å utsette på. Kjenner mange "Kelly'er" av forskjellige raser. Et fint navn. Lykke til
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar