MegaMarie Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 Jeg skal dit Skal stille Blondie i Junior klasse begge dagene
Baby Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 Jeg kommer ikke likevel.. hadde gledet meg til å dra dit igjen, men penga strekker ikke til. Og ettersom jeg ikke stiller Oscar men evt bare skulle dratt dit for å se så prioriterer jeg Agility på bjerke og Cavalierutstillinga helga etter isteden...
Miko Skrevet 28. Juli 2006 Rapporter Skrevet 28. Juli 2006 Fikk PM i dag. 43 papillon på lørdag og 39 på søndag... Noen som har sett eller stilt for dommeren vi har på søndag, Michael Leonard??? Lurer på om han er stor/kraftig Miko liker nemlig ikke store menn, å selvfølgelig får vi en stooor dommer på lørdag <_< Har åsså fått PM til valpeshowet, 8 papillon
Caroline Skrevet 28. Juli 2006 Rapporter Skrevet 28. Juli 2006 Vi kommer på fredag en gang Ikke helt sikkert vi rekker valpeshowet, siden vi skal sitte på med noen som ikke stiller valp, men vi kommer ihvertfall. Noen som vet hvordan hytter/campingplass ligger i forhold til ringene? Er forresten dommerendring begge dager for sheltie <_< Lørdag: 64 påmeldt, dommer Marto Steinbacher Søndag: 63 påmeldt, dommer Anders Tunold-Hansen Om noen har hørt noe om disse dommerne og vil dele det blir jeg veldig glad
ceccy Skrevet 28. Juli 2006 Rapporter Skrevet 28. Juli 2006 Nå er det 100 % sikkert at jeg kommer og skal stille på valpeshowet med Ally belly. Fikk PM'en i posten i dag og har ordnet med transport og overnatting. Det er 8 Dalmatiner valper påmeldt og jeg vet hvem 5 av dem er (medregnet Ally)
Merete Skrevet 1. August 2006 Rapporter Skrevet 1. August 2006 Jeg og Kalle K kommer begge dager! Skal ligge på Tunhovd Camping! :angry:
Line_ Skrevet 1. August 2006 Rapporter Skrevet 1. August 2006 Hvor mange dverg og storpuddler påmeldt? :angry:
Mirai Skrevet 1. August 2006 Rapporter Skrevet 1. August 2006 Jeg skal være skriver, så de av dere som vil hilse på meg får bare SE på meg. Hehe.
Line_ Skrevet 1. August 2006 Rapporter Skrevet 1. August 2006 Jeg skal være skriver, så de av dere som vil hilse på meg får bare SE på meg. Hehe. Fy søren de er heldige altså! :angry: SE på deg og greier!
Caroline Skrevet 1. August 2006 Rapporter Skrevet 1. August 2006 Jeg skal være skriver, så de av dere som vil hilse på meg får bare SE på meg. Hehe. Jeg skal ikke bare se, jeg skal sikle også B) Vet du hvor du skal skrive, eller for hvem da?
Miko Skrevet 1. August 2006 Rapporter Skrevet 1. August 2006 Hvor mange dverg og storpuddler påmeldt? :angry: Og hvor mange bernere? Nå har jeg kikket imellom PM'et mitt, å jeg ser ikke dverg eller storpuddel, ser heller ikke noen bernere, de står ikke der. Så da er det vel ingen... Hvor mange norfolk??? Fredag: Ingen. Lørdag: 1. Søndag: 1.
Bambii88 Skrevet 1. August 2006 Rapporter Skrevet 1. August 2006 Jeg kommer med to chis og en saluki. Skal bare stille saluki da Noen som trenger et sted å bo forresten? Har visst klart å booke to steder å bo Ikke spør meg hvordan jeg har klart det, men :angry:
Line_ Skrevet 1. August 2006 Rapporter Skrevet 1. August 2006 F***, jeg skulle ha meldt på der også... JADA, jeg er etterpåklok <_<
lille_christine Skrevet 1. August 2006 Rapporter Skrevet 1. August 2006 Jeg skal nok ikke, blir nok litt for langt <_<
Monab88 Skrevet 3. August 2006 Rapporter Skrevet 3. August 2006 Nå har jeg kikket imellom PM'et mitt, å jeg ser ikke dverg eller storpuddel, ser heller ikke noen bernere, de står ikke der. Så da er det vel ingen... Hmm.. Jeg kjenner noen som skal stillle der så noen må d da være?
Caroline Skrevet 3. August 2006 Rapporter Skrevet 3. August 2006 Hmm.. Jeg kjenner noen som skal stillle der så noen må d da være? Jeg ser kun bernere på søndagen... Da er det 16 påmeldte.
Monab88 Skrevet 3. August 2006 Rapporter Skrevet 3. August 2006 Jeg ser kun bernere på søndagen... Da er det 16 påmeldte. oki, takk. Det er på søndag de skal stille.
Caroline Skrevet 3. August 2006 Rapporter Skrevet 3. August 2006 er alle klare nå? Nesten Pakker siste finish i morgen tidlig, drar herfra ca. 11
Mirai Skrevet 3. August 2006 Rapporter Skrevet 3. August 2006 Jeg pakker også! Gruer meg, skal være skriver på engelsk begge dager
Caroline Skrevet 3. August 2006 Rapporter Skrevet 3. August 2006 Jeg pakker også! Gruer meg, skal være skriver på engelsk begge dager Ooo! Hvilken dommer? Det går helt sikkert bra, de pleier å være greie med å forklare...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar