Gå til innhold
Hundesonen.no

Curly horse


Ia

Recommended Posts

Jeg elsker hester, men er allergisk :icon_redface: . jeg har hørt om en hesterase som jeg ikke reagerer mot- nemlig Corly horse. Har noen hørt om dem, vet noe om dem, eller vet hvor noen holder til, så værsåsnill og svar! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du går inn på www.curly.no ;)

En kjempe hyggelig damen med navnet Lene er det som driver den siden. Hun hjelper deg med alt, du får sikkert lov til å besøke henne og prøve en curly også :). Har tenkt meg en tur ned til henne i sommer.

Jepp der er det masse av info ;) Lene er kjempe hyggelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei du, jeg er allergisk mot tør høy(ekstremt), jeg tar noe som heter zyrtek. det virker faktisk.

du burde prøve. det virker som regel. gå til legen å få en resept, å hør med han..

det er mitt tilbud, litt allergisk mot hest å men det gårbra me meg.. er der 24/7 så det går no fint ;);):huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvild er i bursdag, så jeg tillater meg å svare... Hun går på allergi og astmamedisiner hele året. Når det kommer til ting hun reagerer voldsomt på, hjelper dessverre ingen medisiner. Da hun var liten, lå hun på sykehus flere ganger i året pga astma og lungebetennelser og kan bli så syk at det står om livet. Derfor er det ekstra ille at hun av alle skulle bli så hestegæærn! ;) stakkars lille jenta til mamma :huh: ! Men er det ingen som vet om noen med curly horse, bortsett fra hun Lene som ikke har svart på mailene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Guest Christine

Joda! Nå har vi vært i kontakt med Lene og skal på besøk dit om to uker. Kanskje den gamle mora skal ta opp gamle kunster og prøve å ri litt også! ;)

Så stilig ;)

Lykke til da og kos dere masse! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes vel noen gårder som har hestene på utegang hele året også? Var på en sånn gård i danmark en gang, og den var fantastisk! Foringsstasjon og egne "liggeplasser", klarer ikke forklare ordentlig, ganske mange år siden.. Men det vil kanskje hjelpe litt på allergi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Savner hestene :D

Tusen takk for hjelpen alle som har svart på denne tråden!

Hadde dere ikke foreslått Lene's hester hadde jeg kanskje aldri fått ri.. Er veldig takknemlig! :D

Uheldigvis for meg er hawk solgt.. :D Men hun som har kjøpt han virker veldig hyggelig. Mamma har visst hatt kontakt med henne via facebook. :D

Sassey skal snart få føll, og jeg tror mamma og Lene har avtalt at jeg skal få komme dit er tur etter at føllet er født :Laugh:

Gleder meg masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...