Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hvorfor kommer denne? Den kommer med jevne mellomrom, par ganger i uken kanskje.

IPB WARNING [2] mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2) (Line: 131 of /ips_kernel/class_db_mysql.php)

There appears to be an error with the database.

You can try to refresh the page by clicking here.

Error Returned

SQL error: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2)

SQL error code:

Date: Monday 19th of June 2006 02:03:39 PM

Skrevet

Det var en tråd om det samme for litt tilbake og det skyldes at hundesonen.no ligger på en ustabil server.

Trykk oppdater eller tilbake noen ganger så ordner det seg.:D

Skrevet

Nei, hadde det funket å trykke oppdater så hadde jeg selvfølgelig gjort det :icon_redface: Men det går ikke, må bare vente sånn 10-15 min.

Skrevet

Jepp samme som skjer her og så hos IW lite gøy når du skriver innlegg så faller du ut så må du skrive alt på nytt :icon_redface:

Skrevet

Jeg pleier bare å trykke "back" , og så trykke samme link om igjen. Da kommer det som regel på første eller andre forsøk.

Edit: Hvis det blir et problem kan dere legge til vane og ta "copy" på teksten dere har skrevet før dere prøver å legge det til. Hvis det da skjærer seg, kan dere bare ta "paste" for å prøve igjen.

Skrevet

Ja, det pleier som oftest å funke med "tilbake," men de gangene det ikke gjør det (som i stad) er det dødsfrustrerende :icon_redface:

Pleier for så vidt alltid å kopiere teksten når jeg skriver innlegg, brent meg nok ganger på det før ); Hehe.

Skrevet

rart... Her er det ikke sånn ....

Det er ikke bare på èn maskin, det har skjedd flere ganger få flere forskjellige maskiner og IP-adresser :icon_redface:

Skrevet

Den kommer "hele tida" her. Ofte må jeg trykke F5 to-tre ganger før den går bort. Men det hender aldri at jeg må vente ti-femten minutter før jeg kommer inn igjen.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...