Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva er det rareste hunden din noen gang har gjort?


Guest Vicky

Er hunden din en luring?  

15 stemmer

  1. 1.

    • Ja
      14
    • Nei
      1


Recommended Posts

Guest Vicky

Hei alle sammen! Hva er det rareste hunden/e din/e noen gang har gjort?

Det rareste Vicky har gjort(og som hun fortsatt gjør) er å klatre i trær og drikke vann med nesa utenfor skåla... hehe :D da ser hun skikkelig damete ut... en ting hun også liker er å rulle seg i senga mi etter at hun har badet. Hun ruller seg godt inn i dyna, slenger alt rundt. Da har hun et frekt/lurt utrykk i ansiktet. hihi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho :P Det rareste LiLi gjør er å tørke seg i rompa etter hun har vært på do! Da sitter hun med rompa i bakken og bakbena i været, mens hun bruker frambena til å dra seg bortover bakken med! hoho, du aner ikke hvor komisk det ser ut! En annen komisk ting er når hun voldtar bamsen sin, oppå puta... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho :P Det rareste LiLi gjør er å tørke seg i rompa etter hun har vært på do! Da sitter hun med rompa i bakken og bakbena i været, mens hun bruker frambena til å dra seg bortover bakken med! hoho, du aner ikke hvor komisk det ser ut! En annen komisk ting er når hun voldtar bamsen sin, oppå puta... :D

"Rompesurfing" kalles det :wink:

Lissi gjør det når hun klør i rompa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho :D Det rareste LiLi gjør er å tørke seg i rompa etter hun har vært på do! Da sitter hun med rompa i bakken og bakbena i været, mens hun bruker frambena til å dra seg bortover bakken med! hoho, du aner ikke hvor komisk det ser ut! En annen komisk ting er når hun voldtar bamsen sin, oppå puta... :P

Sånn gjør Cello også :P:P Det kan tyde på litt tette analkjertler, og det har også Cello (da vi var hos veterinæren ihvertfall) :wink: Men det er skikkelig morsomt å se på :P

Når Cello har spist pleier han å gå "bananas" :P Han leker plog på alt som er mykt (tepper, møbler). Rare gutten min! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rompesurfing :D:P :P

Kult uttrykk!

Tror nok ikke hun har tette analkjertler, for hun gjør det helst hvis det har satt seg fast noe i pelsen når hun har gått på do. Det er liksom for å tørke :P Men det ser helt utrolig komisk ut altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Frøya er en merkelig hund, og finner på mye rart, men tror kanskje det morsomste hun gjør er når hun sover. På ryggen, med hodet bøyd bakover så snuten peker mot halen og ligger parallellt med resten av kroppen, beina til alle kanter.. Og hun drømmer veldig mye, så hun "løper" med beina i lufta og boffer og piper:P Ellers er hun bestevenn med kyllinger. Fine, flinke fuglehunden min:p

Noe annet som kanskje er litt merkelig er at hun er utrolig mørkredd, men kun redd for det.. hadde henne med i byen forrige 17 mai, hun la seg ned og sovnet på fortauet ved siden av toget.. Folk lurte på om jeg hadde dopa henne, men hun må bare være ekstremt bra sosialisert og miljøtrent (overtok henne da hun var fire, så forrige eiere må ha gjort en god jobb). Tryggere hund finner du ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det merkligste med min en av mine hunder er egentlig matvanene hennes...

Ser hun at jeg har kjøpt vannmelon gjennom rimi posen går hun fullstendig bananas!!! Hun gjør alt for å få en liten bit med melon. Har faktisk stilt henne på melon biter og fikk 3bis valp!! :P

Ellers så er mais, gullerot, tomat og salat noe av det beste som finnes. Og ikke minst, slikke på mammas frozen margarita bøtte!!! åpner jeg frysen er hun rett inni og tar seg et lite slikk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rareste min voffegutt Romeo gjør er at han smiler:)

Hver gang vi kommer hjem fra jobb og skole trekker han leppene langt over tenna og lager et digert smil :D Han blir også kalt Snøfte Smith av pappa fordi at han ofte snøfter samtidig som han smiler.. Høres og ser veldig komisk ut:D

Han har ganske mange særheter egentlig.. Hvis han ligger på ryggen i sofaen synes ofte tenna hans:D Hvis dere går inn på http://www.hundeomplassering.no/Humor.html vil dere se hvordan han ser ut når han ligger på ryggen i sofaen:)

Han gjør også mye anna rart som jeg ikke kommer på i farten... Gjør mye rart han raringen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å det er jo MASSE...

hun snorker værre enn en mann. Og skulle sett alle disse rare stillingene hun sover å ligger i.. må prøve å få tatt bilde av flere av de... ( jeg mener hun kan jo ikke ligge godt!) heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...