Gå til innhold
Hundesonen.no

vom og hundemat-pølser


Kristina

Recommended Posts

Jeg har betalt 12-13 kr for 0,5 kg her. Har hørt at det er billigere å kjøpe fra Trøgstad, mener også å ha lest at hvis man kommer på de riktige dagene får man kjøpt kjøtt som ikke er frossent ennå, slik at man kan dele det opp selv og fryse ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det billigste er å kjøpe 20-kilos sekker med V&H, og hente det selv hos produsenten. Hvis man går sammen med andre hundefolk og kjøper over 200 kilo, blir det også billigere.

Jeg for min del kjøper pølsene, men henter dem hos produsenten. Husker ikke hva jeg betaler, men det er billigere enn å kjøpe i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper pølser,1 kg frosset, og de koster 20,- stk! Kjøper 15 om gangen, og varer i 30 dager...

Jeg ville,sammen med en GD-vennine kjøpe inn noen 100 kg, men det fikk vi ikke, da det var for lite. Bestillingene må vær enorme for at han i butikken ville bestille det... Og da kommer oppbevaring/lagringsplass.. :( SÅ da ble det pølse.

Denne gangen kjøpte jeg ren Vom, og det gjør jeg ikke igjen! Fy for en lukt!! :D

NR 25 VITAMINISERT

er laget av kylling, slaktavfall, storfevom og fisk. Foret er også tilsatt vitaminer og mineraler.

NR 33 VITAMINISERT

laget av kylling, slaktavfall og storfevom. Foret er tilsatt vitaminer og mineraler.

KYLLING VITAMINISERT

Dette våtforet består av kyllingavfall. Foret er tilsatt vitaminer og mineraler.

STORFEVOM VITAMINISERT

Et våtfor bestående av storfevom og vitaminer og mineraler. (var dette jeg kjøpte nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...