Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratis fôr anyone?


Lemen

Recommended Posts

Nå har jeg lest Regelverket, men er fremdeles litt i tvil på om dette er lov.. Here goes.. :unsure:

Som fattig student er jeg glad i alt som er gratis, og det er jeg vel ikke alene om? :rolleyes:

Saken er den at om du sender en mail til Iams, hvor du skriver din hunds rase og alder, samt din adresse så får du gavekort på 3 kg hundefor og rabatt på neste sekk.. Typisk reklame stunt (fram til juli tror jeg), men her sitter jeg med 3 kg fôr som går til mellompuddelen (min hund tåler jo ingenting).

Jeg sendte følgende mail til kundeservice@dksh.no

Jeg vil gjerne motta et gavekort på 3kg Iams hundemat gratis, jmf annonsen i "Kjæledyr -et medlem av familien".

Jeg har en storpuddel på 25kg, han er 4 år.

Mvh LivB

Norge

Verden

Flere som liker gratisprøver? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iams er amerikansk (tror jeg), og "billig"varianten av Eukanuba om jeg har forstått riktig. Fôret lukter i hvertfall akkurat som Eukanuba, men har ikke alle de forskjellige variantene som lam og ris o.l.

Jeg så annonsen i Hundeplaneten reklame avis, der sto det send inn kupong eller mail (som jeg gjorde) for gratisprøve.

Det tar ca 1 uke fra du sender mail til du får gavekort (på valgfri 3 kg Iams fôr) i posten, kjempekjekt og mellompuddelen syntes det var godt (supert til godbit, ja!). :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iams og Eukanuba er samme bedrift.

Akkurat som Lefdal og Elkjøp er samme bedrift.

Kun forskjellige navn for å selge mer ved å tilsynelatende ha en litt rimeligere variant. På dette viset dekker de et større marked enn de ellers ville gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fikk 2,5 kg gratis lone star på dyrenes verden vi :icon_redface: Men det trur jeg var fordi vi kjøpte varer til over en viss pris.

ellers er jeg en storforbruker på slike småposer med gratis for på dyrebutikker. slikt for som ask ikke spiser vær dag er like godt som pølse når det kommer til godbitbruk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe send gjerne pm om dere vet om plasser der de hat forskjellige gratis ting:P

Hvis man vil spare litt kan man sjekke denne siden :)

Men har ikke sjekket hvor brukbar siden er, og vet ikke om man finner noe relatert til dyr der.

Men ser ikke ut til at det er noe vits i å skaffe 3kg Iams dersom det er det samme som Eukanuba. For Eukanuba spiser ikke bortskjemten her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen trøndere som vil spare penger, så er det bare å skaffe seg retriever og melde seg inn i retrieverklubben. Da får du 20% rabatt på alt til hund på Dyrenes Verden.

Eventuelt - om dere skal kjøpe nokså mye der en gang så går det an å låne rabattkortet mitt, om vi treffes relativt nærme før og etter dere skal handle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...