Gå til innhold
Hundesonen.no

Engelsk Setteren Milo

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Takk :P

Andha: Ja, det var nok oss også westminster med Tinka.... Vi lever i en ganske pysete verden og turte ikke gå bort.. :)

Nydelig hund du har iallefall, det skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 202
  • Created
  • Siste svar
Takk :P

Andha: Ja, det var nok oss også westminster med Tinka.... Vi lever i en ganske pysete verden og turte ikke gå bort.. :)

Nydelig hund du har iallefall, det skal du ha!

hehe, takk :P

Jeg turte heller ikke gå bort da..var ikke sikker på om det var dere..også er det jo litt skummelt :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
hehe, takk :P

Jeg turte heller ikke gå bort da..var ikke sikker på om det var dere..også er det jo litt skummelt :Laugh:

Haha, daså.. Jeg følte meg skikkelig overlegen når vi gikk forbi dere på den benken der jeg.. Men er man sjenert så er man det! :)

I morgen reiser vi til London forresten, og Milo skal bo hos ei Cocker Spaniel frøken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Guest Christine

Sist Søndag var vi på hytta og trasket i fjellet med langline! :P

Fikk terpet en del på kommandoene vent, sitt, stå, bli og på innkalling!

DSC05057.jpg

DSC05058.jpg

DSC05059-1.jpg

DSC05061.jpg

DSC05065.jpg

DSC05068.jpg

DSC05074.jpg

DSC05071.jpg

DSC05078.jpg

DSC05076.jpg

*dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Aww, så snille dere er! :P

Jeg føler jeg aldri kan skryte nok av han jeg...Og da er det bare så gøy når jeg får høre av andre ogå at han er nydelig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Nei isj! Ingvild, kan du være så snill å fjerne de stygge bildene av meg? :P

Ida: Haha, vi har litt lyst til å dra nedover til Bjerke, men tror vi dropper det pga Munin osv. Men du kan da komme til Hamar i November? :P

Caroline: Haha, det tror jeg også. Er så lett å få flotte bilder av han. Poserer jo som bare det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før var fuglehunder blandt de rasene jeg ikke ønsket meg, (jeg tror det var en protest mot broren min som synes alle andre hunder enn fuglehunder er noe tull). Men på grunn av Milo har dette forandret seg, han er jo bare kjempesøt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Guest Christine

Aww, Takk Heidi! :)

Man kan da ikke si annet enn: Nydelig? :)

DSC05726.jpg

Herlige hunden(dårlig kvalitet? Tss, aldri hørt om!)

DSC05729.jpg

Bading på G

DSC05731.jpg

DSC05744.jpg

DSC05754.jpg

DSC05763.jpg

DSC05765.jpg

Kjenner hvor høyt jeg elsker den hunden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin ES ;)

Er veldig glad i rasen selv :)

Men ser på bilde ditt også, at hunden liksom "bretter" opp leppa :)

Hvorfor gjør de dette ?

2 av hundene min gjør det også, den ene er "ren" ES og den andre er ES og vorsterblanding..

Noen som har en forklaring? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...