Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken hunderase syns du....


Maria

Recommended Posts

Er den du syns virker spennende utifra utseendet? kyi leo eller hvordan det skrives tror ikke den finnes i norge
hehe...nei de finnes ikke i norge. kul rase ja, elsker den faktisk :) sett en i spania...skikkelig kult å se en i levende live :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi

hehe...nei de finnes ikke i norge. kul rase ja, elsker den faktisk sett en i spania...skikkelig kult å se en i levende live

ja da var jo du heldig jeg får jo bare sett dem i hunde bøker :)

hadde vært moro og sett en sånn kar

hvorfor finnes dem ikke i norge da :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den mest elegante? Mynder, kanskje salukien eller afganeren

Er den søteste? Min såklart :) Jo, også spisshundvalper er jo bare heeelt herlige, men er ikke alle valper søte da?

Er den som ser skumlest ut? Skikkelige muskelbunter som ser truende ut og har sånn "strengt ansikt", vet ikke noen spesiell

Er den som ser mest uskyldig ut? Boxer, boston terrier, fuglehunder

Er den som er mest "klønete"? Litt tykke hunder kanskje som ikke beveger seg normalt, bulldog f.eks.

Er den du syns virker spennende utifra utseendet? Det er så mange, men store hunder facinerer meg jo da, ulvehund f.eks. , og spisshunder elsker jeg. Og Rhodesian Ridgeback er jo nydelige!

Hehe, greier ikke holde meg til enkle svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor finnes dem ikke i norge da :?

kanskje fordi det er en ganske "ny" rase fra USA som ikke har greid å bli så skjent og populær i norge... Kanskje jeg skal kjøpe noen i utlandet og begynne oppdrett når jeg bli eldre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den mest elegante? Cane Corso.. De bevegelsene er elegante gitt.. 8)

Er den søteste? Amy :oops: Tror aldri eg har sett en "usøt" valp da..

Er den som ser skumlest ut? bedlington terrier, nå har eg aldri hilst på en.. Men huff som de ser ut..

Er den som ser mest uskyldig ut? Amy.. :wink:

Er den som er mest "klønete"? Border Collie, er noe med det blikket.. :-o

Er den du syns virker spennende utifra utseendet? Boerboel og boston terrier.. Me want.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi

kanskje fordi det er en ganske "ny" rase fra USA som ikke har greid å bli så skjent og populær i norge... Kanskje jeg skal kjøpe noen i utlandet og begynne oppdrett når jeg bli eldre

ja hadde ikke det vært noe da?

da har vi alle fått den til norge :)

men sånt tar vel tid da hvis det ikke finnes så mange av dem i usa da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hadde ikke det vært noe da?

da har vi alle fått den til norge :P

men sånt tar vel tid da hvis det ikke finnes så mange av dem i usa da :P

Men det hadde vært skikkelig kult å få det til da :P:P får se hvordan det blir om noen år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...