Gå til innhold
Hundesonen.no

Lager ny hjemmeside! :D

Maria

Recommended Posts

Skrevet

Ja, nå driver jeg med nok en hjemmeside. Skifter layout ca. annenhver time, og blir ALDRI fornøyd, men jeg kommer til å bestemme meg snart :) Hehe. For øyeblikket er den litt barnslig, men det skal heg ordne på :D Den er ikke helt ferdig, men jeg jobber med saken. På siden kan du følge med på valpen jeg forhåpentlig vis får til sommeren. Vekst, bilder osv. :D Også kommer det bilder av familie og venner, og også litt om klikkertrening og agility etter hvert. Bare å følge med for jevnlige oppdateringer :D

JADA JEG SKAL SKIFTE LAYOUT OG BILDER! :D

Adressen er som før; www.portugisiskvannhund.tk

Guest Vicky
Skrevet

Syns siden din har blitt kjempeflott! Veldig bra design, man ser at det er godt gjennomtenkt, og du har sansen for rolige harmoniske farger ser jeg :) flott jobba! skal se innom fler ganger :D

Skrevet

Takk :)

*stolt*

Det er den første hujemmesiden jeg har laget som ikke har ferdig design. Den er sikkert ikke den fineste jeg har hatt, men det er tross alt mye morsommere å ha en side du har produsert selv! :D

Skrevet

For dem som ikke liker.tk sider... Gå inn på www.portismaria.moo.no :P hehe..! Same siden, men ulik adresse! :D Koselig om flere vil skrive i gjesteboka da! 8)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...