Djervekvinnen Skrevet 13. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2006 På radioen hørte jeg en konkurranse og der fikk en spørsmål om hvilken hunderase Pluto var. Ja det har jeg også lurt på, og svaret var Blodhund! Hadde dere trodd det? Syns dere at det ligner? Isåfall hvilke annen rase ligner mer? Pluto En Blodhund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2006 Mener å ha lest det en gang, men det ligner ikke! Vet ikke helt hva jeg synes Pluto ligner på jeg. En hund ja, men hvilken rase? Ingen anelse. Ubestemmelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg123 Skrevet 13. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2006 Nei synes hvertfall ikke han likner på blodhund Synes han likner på en god blanding jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebi Skrevet 14. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2006 I følge div historier om Mikke og Pluto. Så er Pluto blandingshund. Både Tipp og Topp og Minni har vært på utstilling med Pluto flere ganger, og der kommer det fram at han er blanding av ubestemmelig rase. I et par gamle historier, hvor Pluto gjør bruk av sin fabelaktige nese til å spore opp Svarte Petter, så sier Mikke at han har blodhundnese. Om det er et uttrykk eller om det er tilfelle er umulig å si. Men i og med at Pluto flere ganger har bevist at han kjenner igjen alt fra bildekk til pølselukt så kan vi nok gå ut fra at han er ganske mye blodhund ja. Men han er nok jakthundblandet også. For han tar stand på vilt når han er i skogen.. (ja, jeg leser mye donald ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 14. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2006 Jeg har lest en gang at Pluto er blodhund. Men jeg synes ikke at han ligner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 14. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2006 Jeg synes også han ser ut som en god blanding... ser ikke mange likhetstrekk med blodhund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 14. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2006 Blodhund?? hehe.. det visste ikke jeg, hadde aldri tippa det heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 14. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2006 I følge div historier om Mikke og Pluto. Så er Pluto blandingshund. Både Tipp og Topp og Minni har vært på utstilling med Pluto flere ganger, og der kommer det fram at han er blanding av ubestemmelig rase. I et par gamle historier, hvor Pluto gjør bruk av sin fabelaktige nese til å spore opp Svarte Petter, så sier Mikke at han har blodhundnese. Om det er et uttrykk eller om det er tilfelle er umulig å si. Men i og med at Pluto flere ganger har bevist at han kjenner igjen alt fra bildekk til pølselukt så kan vi nok gå ut fra at han er ganske mye blodhund ja. Men han er nok jakthundblandet også. For han tar stand på vilt når han er i skogen.. (ja, jeg leser mye donald ) Så lærte jeg jammen litt idag og Hilsen en som har en veninne som leser donald hver tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 14. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2006 Vrien den der... Han har lett kroppsbygning ihvertfall, som kan minne om en puddels. Men av utseende ligner han ikke en plass. Kunne kanskje ha litt gul jaktlabbe i seg og siden han har så god luktesans, kanskje litt blodhund, en cockers ører og snuten kan kanskje minne litt om både en sporhunds, også er den lang som en myndes. Ja, jeg bruker fantasien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 14. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2006 Det første jeg tengte når jeg så tråden var blodhund, vet ikke hvorfor. Har aldri hørt hvilken rase han var, men syns heller ikke han ligner på en blodhund. Han ligner egentlig mest på en blading av blodhund og noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 14. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2006 Pluto er i hvertfall renraset - da han har vært på utstillinger. Har selv to "bilder" (dvs tegninger) av han og Mikke på Society Dog Show 1939... Fant denne: http://disney.go.com/vault/archives/charac...luto/pluto.html Mye lesing om Pluto... Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 14. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2006 Her står det om Pluto og at han er en blodhund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 14. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2006 Jeg synes han minner litt om enkorthåret collie, pga ørene som står opp. Han ligner iallefall ikke på noen blodhund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 14. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2006 syns han ligner på en blanding av pointer og blodhund jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundeelskeren Skrevet 14. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2006 Jeg hadde aldri tippet at Pluto var en blodhund... Tenkte også at han var en pointer aktig blanding og siden han er en så flink "snuser" (husker ikke helt ordet for det:P) kan det jo være pointer og blodhund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 14. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2006 Reinraset blodhund hadde jeg aldri gjettet, men at det er noe blodhund i han, ja det vil jeg tro. Selv ville jeg tippet på ein reinrasa gatemix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 14. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2006 Ja jeg syns det er rart at ikke han har litt kjennetegn på rasen ihvertfall. Det er jo ingen som kjenner igjen rasen i han. Og det er jo litt rart da, siden at feks. Bolivar har tydelige kjennetegn til St. Bernard, og at vi skjønner hvilken rase det er.. Jaja.. litt rart. Bolivar: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 14. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2006 syns han ligner litt på sånn Etna hund å jeg! bare at han ikke har så spisst ansikt! og syns det korthåra collie forslaget litt lenger opp også var ganske bra! men Langbein er jo også en hund... er han ikke det a? men han er jo menneske hund... hvilken rase er han da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebi Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2006 susannel Pluto er i hvertfall renraset - da han har vært på utstillinger. Har selv to "bilder" (dvs tegninger) av han og Mikke på Society Dog Show 1939... Det er ikke riktig. Han er blanding. Dette kommer fram i flere historier. Han har riktignok vunnet flere priser som "beste hund" og "flinkeste hund" osv. Og en gang "beste gatemix". Det Bolivar er en ren St.bernard. Noe som blir gjentatt mange ganger i årenes løp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 16. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2006 syns han ligner på en blanding av pointer og blodhund jeg Var akkurat det jeg skulle si også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar