Heidi Skrevet 2. Juni 2005 Rapporter Skrevet 2. Juni 2005 Var ute på en åker hvor der var en masse av dem. Og efter vi er kommet hjem så går rocky og hopper rundt og ser helt tullet ut. Kan hunder brenne seg på brennesler?
Cavalier&Collie Skrevet 2. Juni 2005 Rapporter Skrevet 2. Juni 2005 Jeg har aldri hørt at hunder kan brenne seg på brennesle, med unntak av nakenhund (tror jeg) Så det kan hende han fikk akutt-leke-villhet
Heidi Skrevet 2. Juni 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2005 Nei det ser ut som om at der er noe som irriterer han.. Ja ja det går vel vekk..
Maria Skrevet 2. Juni 2005 Rapporter Skrevet 2. Juni 2005 Jo, hunder KAN brenne seg på brennesle! Det er i hvertfall min erfaring. Under potene har ikke dyra noe pels, så der er de sårbare mot dette. Casper brandt seg på det i går, og hadde tydeligvis irritasjoner på potene. Jeg smurte på aloe vera når han sov, og i dag ser potene mye bedre ut Men det er ikke farlig, bare irriterende!
Silje Skrevet 2. Juni 2005 Rapporter Skrevet 2. Juni 2005 Ja, hunder kan brenne seg på brennenesler! Det er spesielt korthårede og nakenhunder som er utsatt men langhårede kan også bli brent! Naslehårene fester seg til hårene og irriterer huden. På mennesker fester de seg på våre kroppshår. Vi blir ikke brent der vi ikke har hår, f.eks inne håndflaten, og under bena!
Guest Vicky Skrevet 2. Juni 2005 Rapporter Skrevet 2. Juni 2005 ja, de kan bli utsatt for brennelser... bruke masse potesalve eller aloe vera da...
Heidi Skrevet 3. Juni 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2005 Da var det derfor han hoppet rundt og irriterte seg og slikket seg på potene. Hehe stakar. Det gikk vekk litt etter
Ricco Skrevet 3. Juni 2005 Rapporter Skrevet 3. Juni 2005 Var ute på en åker hvor der var en masse av dem. Og efter vi er kommet hjem så går rocky og hopper rundt og ser helt tullet ut. Kan hunder brenne seg på brennesler? Ja det kan de. Buken er serlig utsatt på de hårløse feltene...
MarieR Skrevet 10. Juni 2005 Rapporter Skrevet 10. Juni 2005 har lurt på det jeg og jah!! ask trasker rett oppi svææære nesle-busker, men blir ikke brent..har ikke blitt enda hvertfall er det fressten noen som har prøvd og spise brennvesle? det er faktsik litt godt..da mener jeg ikke neslesuppe, men bare og soise bladene hih..gale lille moi..
Heidi Skrevet 10. Juni 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2005 Hehe har aldrig tenkt på og ta en brennesle og spise. Holder mig langt unna dem for ikke og brennemeg på dem.. Hehe
linniogamy Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Skrevet 21. Juni 2005 japp de kan nok brenne sg på det de og;) hehe
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar