Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei=)

tigergutt

Recommended Posts

Jeg så på denne siden og fant ut at den så veldig bra ut, så jeg registrerte meg igår:) Jeg har hatt en hund før(skikkelig blandings=P), men den måtte vi avlive før i år:( Skal kanskje få en ny valp etter sommeren:D ( gleder meg masse til det, for jeg husker godt valpetiden med den forrige hunden, han ble bare litt over ett år...) Klem fra meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit :wub:

Synd med den gamle hunden, men jeg kan tenke meg til at det skal bli spennende med en ny valp i huset.

Er det noe du lurer på så må du bare spørre. Husk å ta en titt gjennom retningslinjene øverst til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk alle sammen.

Det er ikke frekt å spørre om hunden min. Han måtte avlives pga. at en gang klarte han å bite naboen(e) to ganger i samme uka(klarte å åpne døra selv). Så vi måtte nesten avlive han når vi ikke kunne stole på han lenger,(hvis han hadde bitt et barn hadde det vært enda mer ille, selv om de gangene han bet var det ikke noe alvorlig) og det er veldig mange folk som går tur i området... :unsure: Det var noe galt med han, klikket på enkelte mennesker, men han var verdens beste hund, snill som et lam mot alle andre og hunder :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen!

Trist med den forrige hunden din :)

Det virker som du gjorde den rette avgjørelsen om ham, selv om det sikkert var vondt for deg!

Så morro med valp da!

Har du tenkt ut hva slags type hund du vil ha og hva du skal bruke den til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk=)

Så ikke meldingen din Basse :wub: Men jeg har lenge hatt lyst på en golden retriever men familien har funnet ut det passer bedere med en flat coated retriever=) (vi er veldig aktive med ski og løping og sånt) Derfor har vi kontaktet en oppdretter nå. Skal møte henne om noen dager, men valpene blir jo enda ikke født før i juli og ingenting er jo sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk=)

Så ikke meldingen din Basse :D Men jeg har lenge hatt lyst på en golden retriever men familien har funnet ut det passer bedere med en flat coated retriever=) (vi er veldig aktive med ski og løping og sånt) Derfor har vi kontaktet en oppdretter nå. Skal møte henne om noen dager, men valpene blir jo enda ikke født før i juli og ingenting er jo sikkert :D

Hihi, får håpe alt går i orden med valpen din da :(

Selv elsker jeg Golden, og drømmer om en selv en dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...