Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundegårdsbruk


jaktlykke

Recommended Posts

Nei,de er ikke utehunder.

Men de må jo være ute de også som alle andre.

De ser ut til å trives ute,og går heller inne i bingen å legger seg enn inne i huset her på sommeren.

Er det galt å cavalier ute å nå eller?

Selvom jeg da er hjemme så kan jeg da han en binge. Da slipper jeg til en hver tid å bekymre meg om hvr hundene er selvom jeg vil ha inngjerdet tomt.

vet om MANGE oppdretter av cavalier som har binge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

hm.. jeg har nå ikke hundegård,fordi jeg leier og har ikke mulighet for og lage en. Men hadde jeg hatt mulighet og plass ville jeg nok hatt en utegård stående som kan brukes ved behov ja, så de kan for lov og være ute og boltre seg på en god værs dag, så fremst de selv vil ut ( mynder er litt sære slik hehe)... når matmor holder på med lillegutten og annet innendørs.

Men kunne ikke ha levnet mine ute i gård alene mens vi var vekke fordi det er sikkert ikke snakk om mange timene av gangen før dem gikk lei og ville inn i hus og sove igjen..

men hadde jeg hatt en polarhund eller en hund som gjerne liker seg ute ,hadde jeg ikke hatt betenkligheter med og latt den være ute alene mens man er på jobb, så fremst at har man forholdene til rette for hunden og har en god og sikker hundegård.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...