Wicked Sister Skrevet 8. Juni 2006 Rapporter Skrevet 8. Juni 2006 Hei! Jeg heter Pernille og er 15 år! Jeg kommer fra Oslo og har en herlig flatcoated retriever tispe som heter Maja! Jeg er veldig glad i utstilling og juniorhandling. Ellers er vi aktive i avd. Norsk Retriever Klubb avd. Oslo. Der er jeg også leder for ungdomsklubben. Vi trener oss til å ta bronsjemerket og litt jakt. www.flatkiss.com Pernille
Toya Skrevet 8. Juni 2006 Rapporter Skrevet 8. Juni 2006 velkommen utrolig flott hund du har Håper du vil trives
Yodel Skrevet 9. Juni 2006 Rapporter Skrevet 9. Juni 2006 Velkommen! Jeg regisrterte meg i går selv, og er alt "hekta". Flott hund du har!
Synne Skrevet 9. Juni 2006 Rapporter Skrevet 9. Juni 2006 Hei og Velkommen hit til Hundesonen Håper du vil trives her med oss... forresten nydelig hund du har Elsker flat...
Mirai Skrevet 9. Juni 2006 Rapporter Skrevet 9. Juni 2006 Velkommen hit, håper du vil trives Så må du bare spørre dersom det er noe du lurer på. Flott dyr du har
helenehelgesen Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Skrevet 15. Juni 2006 Velkommen! Kjempe flott flat du har!
Scarlet Skrevet 25. Juni 2006 Rapporter Skrevet 25. Juni 2006 Hei og velkommen til Hundesonen, håper du vil trives her
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar