tussi Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Nå har jeg endelig fått gjort litt mer på tussi sin side. Har blandt annet fått satt inn bilder av tussi og et av meg, laget et nytt banner (veldig fornøyd med) som dere må linke til siden min, og lagt inn noen awarder dere kan få, hvis dere søker om det. Blir kjempe gald får hilsen i gjestebok : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Nå har jeg endelig fått gjort litt mer på tussi sin side. Har blandt annet fått satt inn bilder av tussi og et av meg, laget et nytt banner (veldig fornøyd med) som dere må linke til siden min, og lagt inn noen awarder dere kan få, hvis dere søker om det. Blir kjempe gald får hilsen i gjestebok : Kjempefin, Tussi - h*n er så søt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Hva er addressen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi Skrevet 31. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Hva er addressen? oooppppssss :oops: :oops: UNSKYLD!!!!! Jeg glemte vist det. www.tussihund.moo.no hvis det ikke går så prøv www.home.no/hund-tussi-dyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Hva er addressen? Det sto jo i signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi Skrevet 31. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Det sto jo i signaturen Nei egentlig ikke, jeg skrev det i signaturen etter at taz skrev det...sånn at alle kan se det på vært innleg jeg skriver :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Nei egentlig ikke, jeg skrev det i signaturen etter at taz skrev det...sånn at alle kan se det på vært innleg jeg skriver :) Hadde det på følelesen :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 fin side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Så fin side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi Skrevet 31. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar