Denise Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2006 Uff så trist! Han var jo så vakker. Kondolerer masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowDOG_ Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2006 Kondolerer! RIP timon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2006 Så trist! Føler så med deg! Han var ihvertfall på de bildene jeg har sett, en praktfull hund! R.I.P Timon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 11. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2006 Får frysninger når jeg leser slikt Nydelig hund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EngelskSetter Skrevet 11. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2006 Så trist, jeg kondolerer. Timon var så nydelig.. Det er så vondt å miste noe man elsker.. Men Timon er forsatt hos deg, inn i din hjerte og hjerne. Da vi miste vårt katten, Tassa. hun var så spesielt katten, men desverre ble hun overkjørt. 10 mnd gammel. Det skjedd for 8 år siden, men jeg føler at Tassa er forsatt hos meg, inni min hjerne og hjerte. Hvile i fred, Timon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 11. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2006 huff.. r.i.p Timon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 11. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2006 Uff så trist Føler med deg Hvil i fred Timon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M2d Skrevet 11. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2006 Dette var trist å høre Skjønner godt hvordan du har det nå............ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kit Skrevet 11. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2006 så trist føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne Skrevet 11. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2006 Sitter her med en klump i halsen. Nor eg leste overskriften tenkte jeg: ' Hæ? hva? Timon? er han rømt eller noe .'tenkte jeg Men nor eg leste ble klumpen enda og enda mer større. Først nor eg så det nydelige bilde av timon begynte tårene å presse på! det må være utrolig ondt å miste en så skjær og søt venn! Det er må være helt forferdelig! Alle mine varme tanker og klemmer går til deg! Og håper det går bra med deg! H.I.F Timon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 11. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2006 Det var veldig trist å lese. Håper deg går bra med deg og familien din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 12. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2006 Så utrolig trist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 12. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2006 Uff så trist alså, kjenner den følelsen av og miste en hund man er glad i. Men heldigvis så har du en hund i huset til som kan gi deg støtte RIP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariell-og-tander Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 of of det er jo trist og lese dete R.I.P Timon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Men altså, dette er en nokså gammel tråd! Sikkert fint med sympatierklæringer, men uke etter uke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar