Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig sommer!


Guest Vicky

Recommended Posts

Guest Vicky

Nå er det endelig snart sommer. Hva skal dere gjøre i sommer? Har dere noen planer eller drømmer om ferien? :)

Gleder meg enormt til lange dager med trening, kjøle seg ned med noe kaldt å drikke, kjøpe sommerklær og bikini :) Og rett og slett nyte hverdagen i frihet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommer skal jeg bade masse. Får mest sannsynlig kjørt opp i sommerferien så da kan jeg kjøre selv på stranda å bade. Ellers så gleder jeg meg til å nyte fridagene når jeg ikke skal jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinne i lotto. Må nesten det siden jeg ikke har fått meg jobb enda <_< . Ellers skal jeg bare slappe av. Ikke åpne en eneste bok som ikke er skjønnlitterær (med mindre det er en hundebok selvsagt :) ) . Og så skal jeg til trøndelag rett etter saltenutstillingen, feste å besøke venner, og så dra på nkk i Trondheim. Ellers skal jeg bade mye, trene litt vannapport med Buster. Og en venninne og jeg skal ha buffymaraton i sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er å være mye hjemme og dra på en liten hundevennlig hyttetur.

Drømmen er å sette bikkjer på en kennel der de kan sove i senga til kennelfolka om natten, blir trent og dulla med hele dagen og selvfølgelig få lange skogsturer der de kan løpe løs og kose seg minst et par timer hver dag. :)

I mens skal jeg samle krefter til en ny vinter i syden et sted med turkis vann og skikkelig vonde, søte drinker med sukkerrand og parasoll oppi. :)

Tror vi holder oss til planen, jeg. Men hvis noen vet om en kennel som dekker behovene jeg nevnte, vil jeg gjerne vite om det! ;) .

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommer så skal jeg på hytta til besteforeldrene mine, som ligger på Hvaler (utenfor Fredrikstad). Har ikke vært der på to år, så det skal bli deilig å komme dit igjen.

Jeg skal antageligvis nedover til Gøteborg og hilse på Tinka sin oppdretter også.

I august skal jeg ned til Oslo, til NKK Bjerke.

Kristina og Benedicte kommer hit i starten av juli, på NKK Trondheim. Det skal bli interessant med tre hunder i en rekkehusleilighet.

Og resten av sommeren skal jeg bruke på å slappe av, byturer, piknikker, bading og hundeturer med vennene mine.

Så får vi bare håpe at været ikke blir så aller verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sommeren blir det ikke noe ferietur på oss, men vi skal til Lillestrøm på Norsk Vinner for Schäferhunder. :)

Men vi får masse feriebesøk! Trur nesten heile slekta og alle vennene mine fra Møre kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke på noe ferie. Men skal bade mye, gå lange turer i skogen, trene myyye med hundene, ellers blir det vel noen turer til tante og onkler :P

Kanskje jeg kan ta en tur til deg i ferien? :P

Hm, men planen som er satt er Nordenstam i begynnelsen av juli, så blir det mulig en danmarkstur.

Ellers håper jeg å få badet mye. og solt meg så kanskje jeg også blir litt brun i år... (håper på masse fint vær)...

Bø i sommarland er jo tradisjon (kan jeg vel si), og vant billetter til tusenfryd, så dit skal jeg ;)(gleder meg masse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først skal jeg ha 1 uke hjemme, prøve oss på bronsemerket i ag da og bare slappe av. Så skal jeg til Mallorca med _aussie_ her inne. Kommer igjen 2 juli. 3 juli drar jeg på hytta i sogn og skal være der noen uker. Så blir det noen uker hjemme, evetulet en tur til Tønsbegr til Line( spørs når det passe for hu). også er det Nkku leir fra 7-11 august..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: Se fotball-VM :P

Så dra på lavbudsjettsferie på hytta ei uke eller to, hvor hunden er 100 prosent i fokus. Laaange fjellturer og lydighetsøkter på den nærliggende fotballbanen om hverandre...

Akkurat nå gleder jeg meg mye mer til det enn all verdens sydenturer noen hadde kastet etter meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal vi ikke noe som helst. Har teoretisk sett ferie de to første ukene i august, men har endel fridager innimellom forde om. Så her skal hagen gjøres noe med (og hates). Røske av kledningen på huset forhåpentligvis, og slenge på en ny. Så utvide terassen. Ellers blir det kanskje en tur til irland..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planene er ikke helt klare enda. Men vi skal kanskje til London ;) Også skal jeg kanskje til Oslo og Gratangen. Også blir det en tur på hytta når 3 menningen min kommer dit. Også skal jeg være hjemme sammen med venner og bare ha det gøy, regner med at det blir mye festing i sommer, vært fall en god del som er planlagt. Bade på storvannet på kvelden sammen med venner må også til, ingen sommer uten å være stappfult med folk på flåta sånn at den tipper :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ jeg elsker sommer!

Den 24-25 Juni skal vi debutere i agility på trippelstevnet i Nordneshallen!

28 Juni skal jeg feire bursdagen min med masse venninner, grille på terassen og kose oss masse! ;)

4-6 juli skal jeg være hundebarnevakt for tanten min når hun er på ferie og dvs 4 voksne hunder og 5 cavalier bebisser! :P

10 Juli begynner jeg å jobbe i skobutikk og skal jobbe der resten av sommeren.

første helgen i august skal jeg til nesbyen med kine og co

ellers håper jeg å få kjørt opp, sole meg masse,være med venninner og bare nyte livet! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg gleder meg supermasse til sommerfeiren :P

Skal masse rart og bare storkose meg.

Chica og jeg kommer nok til å være mye med venninnen min og hunden hennes. Vi skal trene, gå lange og koselige turer i parker og i byen.. Skal kanskje på utstilling også..

Jeg skal på hytta til kjæresten min, kjøre båt, bade og bare kose oss ;)

Vi skal også på Guns`n Roses konsert 8.juli. Min første konsert :P

Med foreldrene mine skal jeg en uke til Paris, og en uke på en hytte ved sjøen.. Kjøre litt båt der og.. og Chica skal miljøtrenes ved sjøen..

Jeg skal også på NKKU leiren, noe jeg gleder meg veldig til :P

Det kommer til å bli en herlig sommer B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jobbe i sommer, med noen fridager inne i mellom. Skal til Kristiansund på biltreff, til Bergen på biltreff og banekjøring, og 8-9.juli skal jeg på norsk lagmesterskap i retrieverjakt og muligens en jaktprøve eller to i løpet av sensommeren, Elverum og Ringerike. Skal også dra og se på flere prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg kan ta en tur til deg i ferien? :P

Hm, men planen som er satt er Nordenstam i begynnelsen av juli, så blir det mulig en danmarkstur.

Ellers håper jeg å få badet mye. og solt meg så kanskje jeg også blir litt brun i år... (håper på masse fint vær)...

Bø i sommarland er jo tradisjon (kan jeg vel si), og vant billetter til tusenfryd, så dit skal jeg :P(gleder meg masse)

JA.. det må du :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal bade og bli brun, men blir aldri burn <_< jaja.. Folk får bare bli blind av å se på meg da...

Vi skal jo få oss en ny bil , men det er bare vist det ikke blir bank streik..

Får vi er da 4 i familien og det er 3 setter i bilden våres <_<

...Så må eg bare håpe at det blir sol i bergen..enten tørker det ut her eller blir der overforsvømmelse elelr noe*humf* ...

.. forresten 2 uker til sommer ferien :P:P ..*GALD* GLEDER MEG SÅNN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ferien skal jeg bare være i Norge for en gang skyld. Skal til Bergen 2.juli og være der noen dager med familien og Vesla. Etter det skal jeg være på hytta på Nøtterøy noen uker. Der skal jeg bare slappe av og gå lange turer med Vesla og venne henne til vannet. Ellers skal jeg bare være hjemme og slappe av og nyte ferien.

Det er mulig at tar jeg meg en tur til Arendal for å besøke en venninne også.

Edit:

Kom på at jeg skal på kantarellsøkkurs i slutten av juni, så da kommer vi sikkert til å holde litt på med det i sommer og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...