Gå til innhold
Hundesonen.no

Går jorda under?

Kristina

Recommended Posts

Skrevet

og hvem har bursdag da? Joda, vår alles kjære Trine (Taz)...

Noen som nevnte ondskapens barn?

Guest Christine
Skrevet

Håper da inderlig ikke det...Jeg har lagt planer fremover ;)

Jaså..Du er litt ego? ;)

Jeg gleder meg til i morgen jeg, fordi da skal jeg spise på Big Horn Steak House :rolleyes:

Og om jorda går under, så gjør den nok det når jeg er på Big Horn, og da er ikke Milo der :)

:)

Skrevet

Jaså..Du er litt ego? ;)

Jeg gleder meg til i morgen jeg, fordi da skal jeg spise på Big Horn Steak House :rolleyes:

Og om jorda går under, så gjør den nok det når jeg er på Big Horn, og da er ikke Milo der :)

:)

Du får satse på at du får spist opp først da ;)

Nei, jeg har ingen tro på det. Håper heller ikke det.. Har masse planer ;)

Skrevet

Hvis jorda går under i morgen, så slipper jeg å ha muntlig eksamen (norsk) med elevene mine på torsdag. Og hvis noen lurte: Ja, vi lærere gruer oss like mye som elevene.

Guest Christine
Skrevet

Du får satse på at du får spist opp først da :)

Jepp! Da blir mitt site måltid biff, med bjarnesaus( :) ), bakt potet med rømme i, masse brus og dessert...

:rolleyes:

Skrevet

Hvis jorda går under i morgen, så slipper jeg å ha muntlig eksamen (norsk) med elevene mine på torsdag. Og hvis noen lurte: Ja, vi lærere gruer oss like mye som elevene.

Gjør dere? Jeg sitter å tenker på det hele tiden og tenker på at hvis jeg kommer opp i matte, så sliter jeg..Kanskje det er bedre med verdens undergang da? :)

Skrevet

Huff håper da virkelig den går under før klokken 9 imorgen så jeg slipper vitenskap og samfunnseksamen. Men tenk om den ikke går under før etter 12, da har jeg benyttet mine siste timer til å forklare hva et begrep er, og hva induktive slutninger går i og andre morsomheter <_<

Skrevet

Det min samboer er mest redd for med denn dagen er hvis du oversetter datoen til "testosteronsk"

nullsex.nullsex.nullsex.

skumle greier...

Skrevet

Nope, det tror ikke jeg hvertfall :)

Passer meg dårlig det, for jeg har også planer :)

Skrevet

Nope, det tror ikke jeg hvertfall :)

Passer meg dårlig det, for jeg har også planer :)

Samme her, jeg skal på utstillinger i slutten av juni! ;);)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...