Gå til innhold
Hundesonen.no

Går jorda under?

Kristina

Recommended Posts

Guest Christine

Håper da inderlig ikke det...Jeg har lagt planer fremover ;)

Jaså..Du er litt ego? ;)

Jeg gleder meg til i morgen jeg, fordi da skal jeg spise på Big Horn Steak House :rolleyes:

Og om jorda går under, så gjør den nok det når jeg er på Big Horn, og da er ikke Milo der :)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaså..Du er litt ego? ;)

Jeg gleder meg til i morgen jeg, fordi da skal jeg spise på Big Horn Steak House :rolleyes:

Og om jorda går under, så gjør den nok det når jeg er på Big Horn, og da er ikke Milo der :)

:)

Du får satse på at du får spist opp først da ;)

Nei, jeg har ingen tro på det. Håper heller ikke det.. Har masse planer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Du får satse på at du får spist opp først da :)

Jepp! Da blir mitt site måltid biff, med bjarnesaus( :) ), bakt potet med rømme i, masse brus og dessert...

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jorda går under i morgen, så slipper jeg å ha muntlig eksamen (norsk) med elevene mine på torsdag. Og hvis noen lurte: Ja, vi lærere gruer oss like mye som elevene.

Gjør dere? Jeg sitter å tenker på det hele tiden og tenker på at hvis jeg kommer opp i matte, så sliter jeg..Kanskje det er bedre med verdens undergang da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff håper da virkelig den går under før klokken 9 imorgen så jeg slipper vitenskap og samfunnseksamen. Men tenk om den ikke går under før etter 12, da har jeg benyttet mine siste timer til å forklare hva et begrep er, og hva induktive slutninger går i og andre morsomheter <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...