Gå til innhold
Hundesonen.no

Grilling 09.06.06

goJJo

Recommended Posts

Noen som vil være med på grilltreff med hundene i elveparken fredagen som kommer? Vi kan møtes på bragernes og gå bortover i parken til vi nesten er på enden. Der er det stor plass man kan slå seg ned ;)

Om man tar med langline kan bikkjene løpe løs og bade litt også ;)

Hvem vil være med? ;)

Cathrine - Mira, Bichon Frisè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi 1830 på bragernes torg :P Husk å ta med noe å grille, så tar jeg og Marianne med grill :P

Cathrine - Mira, Bichon Frisè

Marianne - Rikke,Phalène

Heidi- Elwira, Golden Retriever

Tine- Mia, Labrador Retriever.

Helen - Cora, Cavalier King Charles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææææhæ Tine! Ikke friste meg til å komme å da! Jeg som hadde bestemt meg for å bare ta det helt rolig den dagen siden vi skal starte lp dagen etter...kanskje vi kommer en liten tur å da-en bitteliten kanskje :)

Hehe.. hvis jeg skal lixsom som blir det en slags tur med hundene :P

Men tror ikke jeg skal da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææææhæ Tine! Ikke friste meg til å komme å da! Jeg som hadde bestemt meg for å bare ta det helt rolig den dagen siden vi skal starte lp dagen etter...kanskje vi kommer en liten tur å da-en bitteliten kanskje :P

Hehe.. hvis jeg skal lixsom som blir det en slags tur med hundene :P

Men tror ikke jeg skal da!

må jo komme da! sikkert kjempekoselig! :)

holder det forresten med en grill? jeg har kjøpt en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde dere det??

Noen bilder :) ???

Det var kjempekoselig :D

Jeg tok masse bilder, og noen filmer. Kan legge ut litt her når jeg har fått fiksa det :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. skal opp kl syv.. vi skal ut å konkurrere i morgen.. lp-debut! :)

Hvordan hadde dere det??

Noen bilder :D ???

oi så spennende! masse lykke til til dere! :o

vi hadde det innmari koselig! glemte nesten litt å ta bilder jeg, så fikk ikk tatt såå mange! men skal se dem seinere! tror jeg skal legge meg snart!

Rikke var såå flink å bada da! frivillig! det er første gangen og jeg er såå stolt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig koselig i går :D Mia var helt utkjørt, hun sovna med en gang jeg kom hjem og puttet henne i seng! HAr også spylt munnen hennes med vann og såpe (neida) Men, virkelig den drittspisingen hennes var disgusting.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg la merke til at jeg hadde en eller annen rar grimase på hvert bilde! :rolleyes: ikke veldig fotogen nei! :D

Litt uheldig, kanskje ;D Men det blei mange fine bilder da. Tok jo nesten 100, så det skulle egentlig bare mangle ;D

Var veldig koselig i går :o Mia var helt utkjørt, hun sovna med en gang jeg kom hjem og puttet henne i seng! HAr også spylt munnen hennes med vann og såpe (neida) Men, virkelig den drittspisingen hennes var disgusting.. :)

Ja, det var kjempekoselig ;) Litt dritt at hu spiser dritt ja. Hehe, ikke veldig delikat.

Mira sovna også med en gang, etter 20 minutters bad i kummen ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...