Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan lage banner?


Recommended Posts

Jeg bare satt meg ned å prøvde selv jeg...

En av de få kanskje, for det er mange som sier at det er vanskelig å skjønne om ingen viser deg det...

Om du bruker photoshop bør du huske å lage nytt layer (det blir automatisk en ny layer om du f.eks limer inn et bilde (ctrl + v)) for hver ting du legger på, da blir det så mye lettere å endre banneren om du vil det...

Husk også å lage banneren både i pdf fil og en vanlig visningsfil (jpeg/gif osv...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare satt meg ned å prøvde selv jeg...

En av de få kanskje, for det er mange som sier at det er vanskelig å skjønne om ingen viser deg det...

Om du bruker photoshop bør du huske å lage nytt layer (det blir automatisk en ny layer om du f.eks limer inn et bilde (ctrl + v)) for hver ting du legger på, da blir det så mye lettere å endre banneren om du vil det...

Husk også å lage banneren både i pdf fil og en vanlig visningsfil (jpeg/gif osv...)

Jeg satt meg også ned for å lære meg photofiltre alene...

Trykk på den for å lage ny, skriv inn str, velg bakgrunn (bare en farge evt), åpne et nytt bilde utenom, klipp ut evt det du skal ha med (klipper et ved å trykke på pil, så den lasso tingen), må gå rundt hele >(litt tungvindt), høyreklipp og trykk "copy", så går du tilbake til "banneret", trykker "Paste". Plasserer det der du vil, (om du vil ha det litt gjennomsiktig så dobbelklikker du , og stiller inne), så trykker du "valide paste (etter ¨ha høyreklikka) om du har plassert den der du vil ha den, SÅå kan du sette på tekst...

Tror dette ble vanskelig å fortstå, men det beste er om du bare setter deg ned og prøver deg frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...