Gå til innhold
Hundesonen.no

Kylling og kjøtt som gobiter


Nina

Recommended Posts

Taika liker både kylling og kjøtt, men det må være stekt/kokkt hvis hun skal godta det som godbiter.

Rått kjøtt, f.eks. av hjort, får hun noen ganger blandet inn i fôret sitt, men da kan avføringen bli noe dårlig dagn etter.

Tror at kyllingen skal være stekt. Kjøtt er nok best å gi som godbit når det er stekt eller kokt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt rå kylling som godbiter, han har aldri jobbet bedre i hele sitt liv!

Er mindre gris/kliss med stekte godbiter, men fungerer bra å ha rå kylling i en pose i lomma eller i et rømmebeger ved siden av!

Er overhodet ikke farlig å gi rå kylling til hund, men hvis hunden ikke er vant til å få rått kjøtt kan den bli litt dårlig i magen!

Ellers er alle rå godbiter supre forsterkere, det være seg gris, får, fugl, fisk eller storfe!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt rå kylling som godbiter, han har aldri jobbet bedre i hele sitt liv!

Er mindre gris/kliss med stekte godbiter, men fungerer bra å ha rå kylling i en pose i lomma eller i et rømmebeger ved siden av!

Er overhodet ikke farlig å gi rå kylling til hund, men hvis hunden ikke er vant til å få rått kjøtt kan den bli litt dårlig i magen!

Ellers er alle rå godbiter supre forsterkere, det være seg gris, får, fugl, fisk eller storfe!

:P

Jeg takker for tipset. Jeg er ikke redd for å bli grisete på fingra. De kan vaskes. Fikk forrsten råd om rå svinekotelettbein som ufarlig snacks her tidligere. Det har vi prøvd ut og ble tatt imot med glede! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...