Heidihj Skrevet 2. Juni 2006 Rapporter Skrevet 2. Juni 2006 Nå som det snart er nkk Drammen, kunne vi jo hatt ett treff. Da er det sikkert mange fra hundesonen som kommer hit. Det hadde jo vært korslig å møttes etter nkk utstillingen eller noe Er det noen som vil være med?
Caroline Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Skrevet 3. Juni 2006 Vi er på Berskau på lørdag, og på sheltiespesial på Homannsberget på søndag Får se hvor lenge vi blir der på lørdag da, mend et hadde vært koselig å møte noen
Mud Skrevet 4. Juni 2006 Rapporter Skrevet 4. Juni 2006 Svartingen og jeg er der lørdag.. Søndag reiser vi til sølen hi hi! *hoppe*
Tine og Kip Skrevet 4. Juni 2006 Rapporter Skrevet 4. Juni 2006 vi er med:) er der hele helga tenker jeg, lørdag skal vi gå lp
meg123 Skrevet 7. Juni 2006 Rapporter Skrevet 7. Juni 2006 Vi er der Skal gå lp med yaris på lørdag å på søndag skal emma være med å vi skal bare kose oss masse å se på alt livet rundt der
Maria Skrevet 13. Juni 2006 Rapporter Skrevet 13. Juni 2006 Jeg er der lørdag. SKal se Silje gå LP klokka 9, og stille bikkja klokka 12.. Si ifra om det blir noe treff
HHC Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Skrevet 15. Juni 2006 Si i fra om det blir noe ja! Vi er der på lørdag, stiller og stiller JH
TineSimbaNana Skrevet 17. Juni 2006 Rapporter Skrevet 17. Juni 2006 Ble det noe treff i dag eller??? Stilte ikke i klasse 1 i dag da Nana plutselig har begynt å halte Gratulerer til Mona og Ulrik som debuterte i dag og kom på 2.plass i klasse 1 med 179 poeng. Han er ikke bare en lydighets hund men også en servicehund som hjelper mona igjennom dagen .. Grattis banana :icon_fun:
Taran Skrevet 17. Juni 2006 Rapporter Skrevet 17. Juni 2006 Vi er der i morgen, så vis noen ser oss er det bare å komme bort Kjekt om du sier hvem du er på sonen, vis jeg ikke kjenner dere eller hunden igjen.. hehe
Wanderlust Skrevet 17. Juni 2006 Rapporter Skrevet 17. Juni 2006 Vi er der i morgen, så vis noen ser oss er det bare å komme bort Kjekt om du sier hvem du er på sonen, vis jeg ikke kjenner dere eller hunden igjen.. hehe Jeg er der i morgen men aner ikke hvem folk er og sånn da så om noen ser meg, så ikke forvent at jeg vet hvem du er fint om du presenterer deg. Er der med Tine
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar