Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt dilemma til sommeren


Djervekvinnen

Recommended Posts

Idag leste jeg i et blad om hvilke bikinier/badedrakter som kler kroppsfasonger best. Dette er jo kjekt å tenke på når badesesongen nærmer seg, og jeg kan gjøre det beste ut av det. ;)

Men så stod det: Hvis du vil ha mindre mage, skal du gå for badetruse med høyt liv, unngå lavt liv, bruk gjerne lodrette striper det slanker og forlenger. Gjerne badedrakt i ensfarget mørkt. Okei den er grei..

Men så har jeg jo ganske rett figur, guttefasong, så jeg vil jo gjerne ha noe som gir inntrykk av mer fasong. Da stod det følgende: Vannrette striper, det gir fylde. Truse med lavt liv, det gir bredere hofter. Unngå vertikale striper. og ensfargede badedrakter..

;)

Okei.. Hvordan gjør jeg dette da? Altså da må jeg velge om jeg vil enten sjule mage og være guttefasong, eller fremheve former og ha magen der?

Hva tror dere? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, du har ikke lest nyeste "woman" vel? Jeg har og et dilemma der, vil gjerne gi inntrykk av mindre rumpe, mindre mage og lengre bein- men hvordan i alle dager kombinere dette? Jeg tror du burde gå for en svakt mønstret bikini, med høy skjæring på beina. Dette er jo en veldig feminin bikinitruse, samtidig som den er høy nok til å "skjule" magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kanskje hatt en bikini som er ensfarget. Vet ikke helt hvordan det blir, men kanskje du kunne ha kjøpt en bikinitruse/hipster med litt høyt liv og belte på, slik at det markerer hoftene på en måte.

Eller så går det an å bruke noe som heter tankini. En todelt badedrakt som skjuler magen.

Her er det noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips dere! Ja leste i woman dette, og tips er alltid greit å få med seg, når man har sine "mangler" ;) De bikiniene på bildene var flotte! Lurt med sånn topp lignende overdel! Bruke sort badedrakt ifjor, men det ødela ihvertfall alt det lille jeg har av fasong ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt gjøre som meg og bli boende i noe a la burka så lenge man er ute blandt folk...

En kombinasjon må vel gå fint, her må man velge mellom ondene, hehe. Evt bruke en mønstret overdel til ensfarget underdel om du heller vil ha oppmerksomheten dradd opp og bort fra andre plasser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Åhh, bikinier er morro å handle! ;) Kjøper ny hvert år jeg, gjerne 2-3 stykker ;)

Denne har jeg kjøpt nå: *glede seg til å bruke*

274077.jpg

hadde jeg bare hatt sånn kropp. hehehe. Da hadde jeg nok ikke skammet meg over å bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også ha sånn kropp! Helst ved bare å knipse litt. Men vil beholde mine egne pupper da.. de er perfekte! og mitt eget ansikt. Og egentlig begynner jeg nesten å bli glad i den lille magen min jeg..

Nei.. blir nok gamle 70-talls bikinien jeg fant hos mormor! og ikke altfor mange overbefolkede badeplasser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange fine bikinier, sånn som den på bildet, men får jo så stort skille av sånne hipstere... ;)

Skille får man vel av alt, så med mindre du har planlagt å danse rundt toppløs og med gstreng på stranda så må du vel belage deg på et skille.. ;) Det er verre for oss med rødt hår, der skille går mellom griserosa og snøblindhvitt <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange fine bikinier, sånn som den på bildet, men får jo så stort skille av sånne hipstere... :P

Det er derfor man har en "sole seg bikini" og en "bade bikini" som forhåpentligvis ikke faller av like lett hvis man hopper osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor man har en "sole seg bikini" og en "bade bikini" som forhåpentligvis ikke faller av like lett hvis man hopper osv..

Ja men hvis du er sånn kjempe barnslig sånn som meg, ( :P ) så har jeg ikke ro i rompa til å sole meg så lenge av gangen før jeg må bygge sandslott eller ha vannkrig eller noe i den duren.. Og da har jeg jo ihvertfall ikke tid til å bytte bikini...! :P

Nei, bytte-bikini-hele-tiden-opplegg tror jeg ikke er noe for meg assa, men takk for forslaget! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, imponerende! Dere planlegger jo til og med innkjøp av bikini jo. Jeg hadde tenkt å gå med øynene "lukket" og late som om det aldri er varmt nok til at slike lette plagg skal på kroppen. Lurer på om det funker!

Nei, takke meg til burka ideen til Vipsen, blir vel noe ala det for meg tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...