Berner Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Dette forumet såg veldig kjekt ut, håper eg kan lære masse Eg heiter Linn, er 28 år og bur i Kvinnherad(Vestlandet). Har to barn, ei jente på 8 år og ein gut på snart 2 år. Har ein Berner sennen hund som heiter Bamse, og han blei 1 år i mars. Kastrerte han nettopp, så nå venter eg berre på at hormonene skal rase ut av kroppen Her er eit bilde av meg og Bamse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Hei hei, og velkommen hit! lykke til med å få hormonene til å forsvinne hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Velkommen hit, håper du vil trives her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berner Skrevet 31. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Tusen takk Trur nok eg vil trives, for der det diskuteres hund er det alltid hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Velkommen hit til oss! Kvinnherad! Da har du altså Norges fineste dialekt du! Husk å titte gjennom forumets retningslinjer, plassert øverst til venstre. Lurer du på noe er det bare å ta kontakt med en av oss moderatorer! Hilsen Sillje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Hei, velkommen hit Kjekt med flere bernere her:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 Hei og velkommen! Håper du vil trives Veldig pen hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 Heihei velkommen hit! Håper du vil trives! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 Hei og velkommen. Så fin hund, en skikkelig kosebamse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 Hei hei. Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 Hei og velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 Heisann sveisann & velkommen hit til sonen.. Nydelig hund du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 hei og velkommen! nydelig hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berner Skrevet 2. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2006 Takk skal dere ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
katchina Skrevet 2. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2006 Velkommen hit. Pen hund du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 2. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2006 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikan Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2006 Velkommen hit Bamse er utrolig søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 4. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2006 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 25. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2006 Hei og velkommen til Hundesonen, håper du vil trives her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar